У Міністерстві реінтеграції назвали популярні послуги для жителів ОРДЛО на КПВВ Донбасу
Протягом січня-березня 2021 року послугами «Ощадбанку» у сервісних центрах на КППВ «Щастя» та «Новотроїцьке» скористалися 2172 громадянина.
Про це повідомили в ДП «Реінтеграція та відновлення».
Протягом трьох місяців послугами «Нової пошти» скористалися 5067 громадян; послугами магазина супутніх товарів «Osto» - 1459 громадян, послугами медпунктів - 1432 громадянина. Послуги у ЦНАПах було надано 2379 громадянам.
Зокрема, послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; послуги у сфері пенсійного забезпечення (прийом, перевірка документів, підготовка документів для призначення (перерахунку) пенсій, інформування про виявлені невідповідності; оформлення документів для виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії); послуги соціального характеру (надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива; надання державної соцдопомоги малозабезпеченим сім’ям; надання щомісячної адресної допомоги ВПО для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг).
«Робота сервісних центрів для людей дуже важлива. Адже, незважаючи на те, що російські окупаційні режими повністю блокують роботу КППВ у Щасті та люди не можуть перетнути лінію дотику, громадяни приїжджають на КПВВ саме до сервісного центру, для отримання послуг. Цьогоріч такі центри, як у Щасті та Новотроїцькому, з‘являться на всіх КПВВ. Проте, я сподіваюся, що РФ і її проксі припинять знущатися над людьми, яких вони утримують силком в окупації, позбавляючи можливості потрапити на територію вільної України», - наголосив перший заступник міністра з питань реінтеграції ТОТ України Ростислав Замлинський.