На Луганщині презентували бренд Троїцької громади
У Луганській області презентували бренд Троїцької громади.
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на Трибун.
В межах пілотного проєкту Програми ООН із відновлення та розбудови миру зі створення брендів та маркетингових стратегій, за фінансової підтримки Європейського Союзу було створено та презентовано бренд Троїцької громади.
Яким же є новостворений бренд?
Логотип громади утворений на основі шрифту, до якого додана унікальна буква Ї, що підкреслює відмінність громади від інших. Паралельно із цим білі лінії розділяють букву на три символічні постаті. За рахунок такого комбінованого підходу логотип містить у собі унікальну форму букви Ї та символічне зображення Трійці.
Які основні цінності прикордонної громади?
Цінності громади – екологічність, мудрість, сталість. Громада на прикордонні відкривається до нас трьома своїми благами - природа, люди та можливості для бізнесу.
Природа Троїцької громади вирізняється щедрими родючими ґрунтами та цілинними степами, крейдяними горами та лісами, річками, джерелами та неймовірно красивим водосховищем. Громада – це чисте екологічне середовище для життя.
Мешканці Троїцької ОТГ – ініціативні, активні та мудрі розпорядники своїх багатств. Це носії культури та освіти, що бережуть традиції та пишуть сучасну історію. Це активна громада, що перетворює свою територію на квітучий край.
Можливості для бізнесу.
Цегляний, олійний заводи та підприємство з розливу мінеральної води чекають відродження та інвестицій. Для душі тут уже працює ресторан класу “козирної карти” на тихій вулиці поза напругою великих міст.
Слоган громади
ТРОЇЦЬКА ГРОМАДА – МАЄМО, МОЖЕМО, ДІЄМО!