Для жителів Маріуполя запустили мобільний додаток "Контакт-центр"
Додаток «Контакт-центр м Маріуполь» успішно працює. Жителі можуть оформити звернення, подивитися статистику, побачити аварійні ситуації в місті, взяти участь в опитуваннях, поспілкуватися з оператором в режимі онлайн.
Про це повідомили у пресслужбі міськради.
«Для багатьох сьогодні месенджер - найзручніший канал зв'язку. Багатофункціональність програми дозволяє передавати запити від жителів ще швидше і ефективніше», - розповіла начальник відділу «Контактно-комунікаційний центр» департаменту адміністративних послуг Анна Букало.
Додаток розроблений для зручності жителів. З його допомогою можна створювати звернення з різних питань. Також користувач може вказати розташування місця проблеми на мапі, прикріпити фото, відстежити і проконтролювати виконання звернення. Передбачена історія заяв жителів.
Мобільний додаток Контакт-центру можна завантажити з магазинів операційних систем: Android, IOS.
За словами Анни Букало, крім додатка діє Телеграм-канал «Контакт-центр 15-55», в якому також можна отримати інформацію про питання, що цікавлять та дізнатися про відключення. У сіті-бот Назар можна подати заявку з питань аварійного характеру.