Приазов'я отримало єдиний туристичний бренд: просуватимуть Маріупольський район Донеччини
Для Приазов'я був розроблений єдиний туристичний бренд зі слоганом "Колоритне Приазов'я".
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на Проєкт USAID.
За сприяння Проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України" (Проєкт USAID) “Zruchno Travel” та “Bulanov büro” розробили для Приазов’я єдиний туристичний бренд.
Слоганом регіону обрали фразу “Колоритне Приазов’я”. Під цим брендом просуватимуть чотири райони – Бердянський і Мелітопольський (Запорізька область), Генічеський (Херсонська область) та Маріупольський (Донецька область), а також вторинні дестинації - Бериславський та Каховський райони (Херсонська область).
“Туристичний бренд Азовського регіону є чудовим інструментом позиціонування та просування туристичної дестинації", - розповідає керівник сектору туризму Проєкту USAID Олександр Файнін. - Логотипи і слоган, який обрано переважною більшістю голосів експертів туристичної сфери Приазов'я, можна використовувати для брендування сувенірної продукції, маркування туристичних маршрутів, на інтернет-ресурсах, у транспорті. Маємо за мету збільшити впізнаваність бренду “Приазов'я” не тільки в межах України, але й за кордоном, тому пропонуємо представникам місцевого бізнесу і влади якнайчастіше використовувати логотип та слоган”.
Незабаром відбудуться презентації туристичного бренду на національному та обласному рівнях.
Цього року за сприяння Проєкту USAID планується також створення туристичного порталу Приазов’я та серії відеоблогів про туризм регіону.
Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії “Схід економічних можливостей”. Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Ще ніколи не було стільки проєктів, готових залучати інвестиції та допомагати стати регіону сильним, креативним та привабливим для роботи й життя.
Читайте також: Бренд для Донеччини. Як створити позитивний імідж регіону?