За місяць на гарячу лінію Мінреінтеграції зверталися 70 разів: які питання цікавили
З 13 квітня 2021 року з метою налагодження ефективної роботи та для більш зручної та оперативної комунікації із громадянами та об’єктивного і своєчасного розгляду звернень Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України запустило роботу телефонної «гарячої лінії».
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на Мінреінтеграції.
Так, протягом травня 2021 року на «гарячу лінію» Мінреінтеграції надійшов 71 дзвінок від громадян.
Найбільш поширені питання допомоги для внутрішньо переміщених осіб – 22 дзвінки. Зокрема, у цьому напрямку надходили питання щодо програми KfW, отримання тимчасового житла для ВПО, а також компенсації за зруйноване житло у Донецькій та Луганській областях.
Поширеною темою звернень на гарячу лінію також була процедура виплати матеріальної допомоги політв’язням та полоненим, зокрема щодо визначення статусу політв’язням. Питання також стосувалися пенсійного забезпечення мешканців ТОТ та перетину контрольно-пропускних пунктів вздовж лінії дотику.
Усі дзвінки були опрацьовані працівниками профільних структурних підрозділів Міністерства в порядку черги. Кваліфіковані відповіді надавалися безпосередньо під час дзвінка або ж, якщо питання не стосувалося теми чергового, їх приймали на доопрацювання та інформували громадян додатково у визначені законодавством строки.
Нагадаємо, що щовівторка та щочетверга працює «гаряча лінія» Мінреінтеграції – 0800750107.
Читайте також:
- Нам знадобиться десь ₴ 40 тисяч: мешканка ОРДЛО розповіла, як збирає на поїздку за української ID-картою синові
- "Ми принесли розруху і безробіття!", - російський ексбойовик зробив визнання Донбасом (відео)