Учні шкіл Донеччини увійшли в число переможців всеукраїнського історичного конкурсу про СРСР
Журі Всеукраїнського конкурсу «Радянське минуле: (пере)осмислення історії» завершило процес оцінювання конкурсних робіт й назвало імена переможців, серед яких - шкільні команди закладів освіти Донецької області та їх наставники.
Про це повідомляє пресслужба ДонОДА.
Конкурс «Радянське минуле: (пере)осмислення історії» є частиною міжнародного проєкту «Конкурс з історії у Білорусі, Грузії, Молдові та Україні ІІ», що виконується спільно DVV International в Україні та Всеукраїнською асоціацією «Нова Доба» за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.
Серед найкращих у Всеукраїнському конкурсі «Радянське минуле: (пере)осмислення історії» - представники Донеччини:
І місце
Команда учнів Опитненського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Бахмутської міської ради Донецької області – тема проєкту «Злет та падіння Донецької дослідної станції садівництва».
Команда учнів Роздольненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Великоновосілківської районної ради Донецької області – тема проєкту «Сто перший кілометр, який став долею (про долю депортованих західних українців)».
ІІ місце
Команда учнів Донбаського державного коледжу технологій та управління – тема проєкту «Спасибі товаришу Сталіну за щасливе дитинство!»
ІV місце
Команда учнів Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Дружківської міської ради Донецької області – тема есею «Мати чи Мачуха… Права репресованих СРСР».
Команда учнів Комунального закладу «Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи № 17 Маріупольської міської ради Донецької області» – тема проєкту «Жить, как говорится, хорошо! А хорошо жить – еще лучше!». Мариуполь в 80-е годы ХХ века».
Шеїн Поліна, Лиманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Лиманської міської ради Донецької області – тема проєкту «Роман Шнипко – завольник засвойник».
Нагадаємо, що Конкурс із залученням молоді до критичного переосмислення радянського минулого стартував восени 2019 року. Учні старших класів та студенти-початківці об’єднувалися в дослідницькі команди (під керівництвом учителів-консультантів) для проведення історичних досліджень. Кожна команда подавала на Конкурс свою роботу у довільному форматі: класичне історичне дослідження, есей, комікс, онлайн-квест чи виставка. Подані матеріали за умовами Конкурсу супроводжувалися спеціальним дослідницьким щоденником, мета якого полягала у презентації процесу роботи команди над проєктом.
Детальніше з результатами Конкурсу та контентом із конкурсними роботами можна ознайомитися на офіційному сайті проєкту за покликанням http://competition.novadoba.org.ua/.