У Маріуполі розроблять бренд для просування бізнесу на національному рівні
Депутати Маріупольської міської ради підтримали рішення щодо проведення конкурсу «Бізнес-бренд Маріуполя». Мета - створити у місті бренди національного рівня, що сприятимуть промоції Маріуполя.
Про це повідомляє пресслужба міської ради.
Конкурс проводитиметься щороку. Визначатимуть одного переможця, який отримає до 1 млн грн грантових коштів. У конкурсі можуть взяти участь підприємці, зареєстровані у місті. Вже у жовтні оголосять про його старт та розпочнеться збір заявок. У листопаді планують оголосити першого переможця.
Серед основних критеріїв відбору - найменування брендового товару повинно асоціюватися з Маріуполем, крафтове виробництво, гарантія високої якості продукції та наявність в проєкті складової туристичної привабливості.
«Маріуполь повинен мати власний продукт, який знатимуть у всій країні. Він сприятиме формуванню позитивного іміджу міста та стане додатковим туристичним магнітом. Саме тому ми вирішили підтримати наших підприємців та створити нові можливості для їх розвитку», - наголосив мер Вадим Бойченко.
Читайте: Влада Маріуполя направила в Кабмін звернення щодо поліпшення залізничного сполучення з містом