Правозахисники розповіли, що робити переселенцям при блокуванні виплат
Правозахисники розповіли, що робити переселенцям, якщо співробітники ПФУ повідомляють про блокування.
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на Донбас SOS
На Гарячу лінію правозахисної організації "Донбас SOS" надходять дзвінки від ВПО, яким обіцяють заблокувати або вже заблокували виплати, посилаючись в усній формі на те, що вони не пройшли ідентифікацію, або з інших причин.
В організації нагадують: з 12 березня 2020 року на всій території України діє карантин. Зараз він продовжений до 28 лютого.
Згідно з п.4 Прикінцевих положень Закону України № 540 від 30.03.2020, в період карантину і протягом 30 днів з дати його закінчення ВПО повинні продовжувати отримувати пенсії і будь-які соціальні виплати, які були призначені їм до того, як карантин почався, тобто до 12 березня.
Крім того, згідно з п.3 Прикінцевих положень Закону України № 530 від 17.03.2020, в період карантину і протягом 30 днів з дати його закінчення "Ощадбанк" не може заблокувати рахунки переселенців у зв 'язку з тим, що вони не пройшли ідентифікацію. Отже, до переселенців також не може бути застосований 17-й пункт Порядку виплати пенсій про призупинення пенсії у разі непроходження ідентифікації та верифікації протягом року.
Тому! Якщо ви стикаєтеся з незаконними загрозами або діями співробітників пенсійних фондів, посилайтеся на ці норми законів (рекомендуємо прочитати зазначені пункти повністю). Якщо співробітники на місцях не знають, як діяти - звертайтеся до обласних управлінь ПФУ.
Якщо це не допомагає, можна звернутися безпосередньо до Мінсоцполітики та зафіксувати скаргу в Урядовому контактному центрі, можна зателефонувати на короткий номер 1545.
Інформацію про ситуацію можна отримати також на Гарячій лінії Пенсійного фонду 0 800 503 753.