У Луганській області визначили ділянку для будівництва нової залізниці
На засіданні робочої групи було обрано оптимальний варіант будівництва нової залізничної гілки у Луганській області, передає ЛугОДА.
Про це повідомляє Східний Варіант із посиланням на Проєкт USAID "Економічна підтримка Східної України".
У засіданні взяли участь члени робочої групи, голови територіальних громад Луганської області, представники Донецької залізниці, громадських організацій.
Проєкт USAID “Економічна підтримка Східної України” (Проєкт USAID) обрав підрядника, який виконає техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) будівництва залізничної гілки в Луганській області. Ним став проєктний інститут “Хардіпротранс” (Харків).
Впродовж кількох місяців його фахівці працювали над можливими варіантами нової залізничної гілки.
Головний інженер проєкту “Хардіпротранс” Володимир Прокопенко розповів про чотири можливі варіанти проходження залізничної гілки. Фахівці “Хардіпротранс” розробили попередні інфраструктурні, технологічні та інженерні рішення для кожного із напрямків: Рубіжне – Новий Айдар, Рубіжне – Старобільськ, Сватове – Старобільськ, Сватове – Білокуракине та визначили орієнтовну вартість будівництва.
"Орієнтовна вартість будівництва за напрямком “Сватове – Старобільськ” становить 8,2 мільярда гривень, має різкий перепад висоти та потребує будівництва двох естакад довжиною 2300 і 1300 метрів кожна, з висотою опор більше 20 метрів”,
- сказав Володимир Прокопенко.
Шляхом голосування під час зустрічі оптимальним маршрутом будівництва обрали напрямок “Рубіжне – Старобільськ” та поінформували уряд України та Проєкт USAID про своє рішення. Укрзалізниця 29 грудня також обрала найбільш оптимальним варіантом напрямок “Рубіжне – Старобільськ”.
Наступним етапом “Хардіпротранс” має зробити зйомку на місцевості, провести геологічні роботи, щоб створити у масштабі карту, як пролягатиме нова залізнична гілка. При розробці ТЕО фахівці “Хардіпротранс” будуть дотримуватися не лише державних будівельних норм України, але й вимог Європейського Союзу щодо залізниць.
Нагадаємо, залізнична гілка в Луганській області “Лантратівка — Кіндрашівська-Нова — Луганськ” з 2015 року є відрізаною від решти території України. З одного боку, вона підходить до кордону з Російською Федерацією, з іншого — до Станиці Луганської. На ділянці Лантратівка — Кіндрашівська-Нова — Луганськ розташовано 11 найбільших обласних елеваторів, Щастинська електростанція, — єдина, яка живить електроенергією Луганську область. Дві третини території області не мають залізничного сполучення з рештою території України.