Компанія Донеччини за підтримки USAID виходить на всеукраїнський ринок з інноваційним газовим обладнанням
Зараз подібне обладнання продається в Україні тільки імпортному виробництву, дружківський регулятор на Донеччині - перший український продукт.
Про це Східний Варіант повідомляє з посиланням на Проект USAID «Економічна підтримка Східної України»
Товариство з обмеженою відповідальністю “Контакт” - Завод ООО "Контакт" з Дружківки Донецької області працює на ринку виробників газового обладнання 30 років. Тут виготовляють регулятори тиcку газу та інше обладнання для газової галузі, гірничо-шахтне обладнання та інше.
Підприємство продає свою продукцію газовим, машинобудівним та металургійним компаніям. На ньому працюють 50 людей.
За сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України” (Проєкт USAID) та консультантів консалтингової компанії “Роланд Бергер” підприємство розробило стратегію розвитку на п’ять років. Частину вже втілюють на підприємстві.
Стратегія передбачає розробку та вихід на ринок нового продукту – оновлених регуляторів газового тиску. У 2021 році у компанії успішно зробили це. Зараз маркетологи працюють над тим, щоб із цим продуктом вийти на український ринок. Наразі подібне обладнання продається в Україні лише імпортного виробництва, дружківський регулятор – перший український продукт.
“Стратегія дала нам можливість чітко означити, куди рухатися – не розпорошувати сили на різних напрямках, а зосереджено йти до кількох з них. Ми навчилися більше аналізувати та прогнозувати. Наприклад, ми розробили на підприємстві новий регулятор газового тиску – це обладнання, яке дозволяє підтримувати постійний тиск газу у трубі. Над цією розробкою працювали два роки. Зараз наша мета – завоювати із цим продуктом від 25 до 50 відсотків українського ринку, адже наразі Україна купує лише імпортні, ми пропонуємо якісний вітчизняний продукт”, - ділиться директор ТОВ “Контакт” Василь Мазурін.
Наступна стратегічна мета – просування одоризаторів природного газу на українському ринку. Це обладнання використовується для газової мережі.
“Наш наступний наукомісткий продукт, який є однією зі стратегічних цілей, - це одоризатор. Це прилад з високою доданою вартістю, він оснащений контролером, і в автоматичному режимі подає до газопроводу одорант – суміш, яка додає газу запаху. Ми плануємо продати декілька десятків таких одоризаторів, для цього зараз беремо участь у тендерах газових компаній”, - ділиться планами пан Мазурін.
У Контакті мають ще ідеї з виробництва нових продуктів для газової галузі.
Цьогоріч продовжать працювати над розробкою нагрівача імпульсного газу, шарових кранів та фітингів.
Консультантка зі стратегічного розвитку Проєкту USAID Олена Микал, яка працювала із компанією, вважає, що втілення стратегії допоможе «Контакту» реалізувати інноваційний потенціал компанії та вийти на якісно інший рівень розвитку. Саме поєднання гнучкості з інноваційністю та розвитком професійних навичок співробітників є запорукою успіху компанії у майбутньому.
Також співробітники Контакту пройшли навчання у HR-школі, яку організував Проєкт USAID. Під час навчання у школі розглянули теми із залучення талантів, види мотивації працівників, ефективне управління персоналом, автоматизацію рекрутингу та інші. Ці знання також вже застосовують на підприємстві. До кожного працівника мають свій підхід, враховуючи спеціалізацію та навички людей, мотивують їх та впроваджують нові продукти.
За словами Василя Мазуріна, сьогодні, аби бути успішним, треба бути гнучким та інноваційним, впроваджувати нові рішення.
“Ми працюємо у такій галузі, яка постійно потребує нових продуктів. Для їх виробництва потрібні люди та знання. Саме наявність кваліфікованих працівників дозволяє нам бути на ринку газового обладнання та крокувати вперед. У штаті нашого підприємства є троє конструкторів, вони розробляють нові продукти, думають над тим, що наша компанія робитиме за рік або п’ять. Це все теж про стратегію”, - каже Василь Мазурін.
Комунікаційна кампанія “Схід: Перезавантаження” покликана показати успішні історії жителів Сходу України та допомогти тим, хто прагне перезавантажити своє сьогодення заради успіху та процвітання майбутнього Сходу.
Перезавантаження – це оновлення наявних ресурсів, це запуск нового способу мислення. Схід України має багату історію та культуру, високий промисловий потенціал і саме тому може стати драйвером розвитку різних економічних напрямків та галузей бізнесу, перезавантаження свідомості населення, особливо молоді