Клієнти "ПриватБанку" та "Ощадбанку" заявляють про масові збої
Клієнти державних ПриватБанку та Ощадбанку повідомляють про збої в роботі сервісів, зокрема, Приват24 та Ощад 24/7.
Про це повідомляє Східний Варіант із посиланням на "НВ Бізнес".
Користувачі Ощадбанку скаржаться у соцмережах, що банкомати та термінали не працюють, з карток не можна зняти або зарахувати на них гроші.
Представники банку запевняють, що проблеми були точковими та робота сервісів відновлена.
«Наразі проблем з проведенням операцій через банкомати чи термінали банку не спостерігається»,
— повідомляють в Ощадбанку.
Клієнти ПриватБанку також пишуть у соцмережах про перебої в роботі додатку та сайту, зокрема, про проблеми з завантаженням нового додатку Приват24.
У додатку з’являються повідомлення про відсутність зв’язку із сервером.
«Сиджу у відділенні Приватбанку, не працюють каси й банкомати. Співробітники кажуть, що це масове явище. Вже 40 хвилин як не працюють всі системи. У Приват24 зайшов з п’ятої спроби»,
— написав в Twitter один з клієнтів банку.
Сиджу у відділенні Приватбанк @privatbankua не працюють каси й банкомати. Співробітники кажуть, що це масове явище. Вже 40 хвилин як не працюють всі системи. У Приват24 зайшов з 5 спроби
— krosaf4eg (@krosaf4eg) February 15, 2022
Раніше сьогодні повідомлялося про розсилку клієнтам ПриватБанку фейкових SMS із невідомих номерів, у яких йшлося, що його банкомати не працюють 15 лютого.
У ПриватБанку заявили, що реєструють звернення клієнтів «про дезінформаційні повідомлення щодо перебоїв в роботі банку».
«Ця інформація є неправдивою і вводить в оману наших клієнтів»,
— відзначили в банку.