Бренд одягу з Донецька відкриває свою кав'ярню в Дніпрі
“Донецьк. Сонце України встає на Донбасі” — ці слова були надруковані на першій футболці, яку створив бренд одягу "Забой" у 2014 році. Сьогодні виробництво футболок переїхало в Дніпро. У цьому ж місті команда готується до відкриття своєї кав’ярні.
Про це йдеться у матеріалі Східного Варіанта.
Про підготовку до запуску роботи закладу, його концепцію та вибір міста Східний Варіант поговорив із засновником бренду Максимом Лисенком.
Максим розповідає, що до кінця окресленої концепції закладу немає. Каже, що поки покроково її вибудовують і відштовхуються з командою від власних ідей та думок.
“У нас у дизайні є речі, зроблені під такий антикваріат або ретро. Це картини, оздоблені ажурними рамками, торшери й дзеркала. Тому буде такий ретро стиль із якимось сучасним дизайном. Як багато людей бачили у нашому Instagram, у нас на стіні є фотокартки наших клієнтів у стилі polaroid. Ця стіна буде поповнюватися з кожною новою фотокарткою і з новим відгуком від наших клієнтів”, — Максим розкриває більше деталей щодо дизайну нової кав’ярні.
Максим додає, що поки концепцію закладу допрацьовують і остаточно її можна буде побачити, коли все буде готово.
У кав’ярні також можна буде придбати речі від “Забою”. Тут вже зробили точку самовивозу. Максим розповідає, що приміщення для закладу підбирали так, щоб тут ще можна було організувати офіс команди “Забою” та реалізовувати продаж футболок та інших речей цього бренду. Тому офіс будуть використовувати ще і як склад для речей бренду.
Щодо меню закладу, то команда планує зробити асортимент цікавим та не банальним. Максим каже, що кав’ярня відкривається в спальному районі. Тому вони хочуть запропонувати своїм клієнтам продукти, які вони не зможуть купити в найближчому АТБ, але які й не будуть коштувати захмарних цін.
Максим розповідає, що перш за все заклад розрахований на клієнтів “Забою”, тобто людей, які носять речі цього бренду і живуть в Дніпрі або бувають у цьому місті проїздом. За словами Максима, заклад розташований між центром та спальним районом, “тому ми зараз не знаємо, яких людей притягне це місце”.
Максим каже, що планують надалі більше розвивати благодійну складову бренду і залучати до цього більше людей. Наразі це є в пріоритеті команди “Забою”. І кав’ярня стане додатковим місцем та можливістю для розвитку напрямку благодійності.
Читайте повністю: "Спільнота Відновлення": як бренд одягу з Донецька "Забой" відкриває свою кав'ярню в Дніпрі
Більше по історію заснування бренду “Забой” читайте у матеріалі Східного Варіанту.