
За підтримки ООН на двох КПВВ встановили нові сканери: що змінилося
Як повідомляло Мінреінтеграції, за підтримки Програми розвитку ООН, на КПВВ «Чонгар» і «Каланчак» нещодавно встановлені рентгенотелевізійні сканувальні комплекси (інтроскопи), за допомогою яких можна швидко перевірити вміст багажу без необхідності його відкриття, щоб упевнитися, чи є в ньому заборонені і небезпечні речі
Про це Східний Варіант повідомляє з посиланням на Мінреінтеграції
Практика застосування таких систем на контрольних пунктах в'їзду-виїзду, обладнаних інтроскопами, показує, що так вдається помітно знизити кількість недоцільних оглядів і зменшити витрати часу на проходження належних митних процедур. А ще - мінімізувати сумнозвісний людський фактор у процесі митного контролю.
Перевірка за допомогою інтроскопа займає від 25 до 40 секунд.

Директор Державного підприємства «Реінтеграція та відновлення» Дмитро Ланін розповів про роботу нового обладнання.
Рентгенотелевізійні інтроскопи допомагають виконати безконтактний огляд та обстеження об'єктів і речей, які громадяни перевозять у багажі та ручній поклажі через КПВВ.
"Зараз всі громадяни, які перетинають лінію розмежування через КПВВ" Станиця Луганська ", і КПВВ на адміністративному кордоні з тимчасово окупованим АР Крим" Чонгар "і" Каланчак "проходять контрольні процедури з використанням інтроскопів, які дозволяють значно прискорити процес перевірки їх багажу. Втім, час, який реально витрачається на таку процедуру, залежить від утримання такої поклажі та її обсягу. Наприклад, якщо перевірка за допомогою інтроскопа, яка займає від 25 до 40 секунд, не виявила серед речей якихось підозрілих предметів, такий багаж не підлягає додатковому «ручному» візуальному огляду. А останній може тривати від двох і більше хвилин, залежно від кількості підозрілих предметів", - пояснив Ланін.

"Звичайно, важко назвати кількість людей, які за годину перетинали КПВВ до встановлення інтроскопів, і скільки перетинає зараз. Для цього варто проводити комплексне дослідження якого ще було. Тут слід врахувати такі особливості: кількість відвідувачів, які прибувають до КПВВ у певний час доби, вміст та габарити багажу, характер спілкування між працівниками Держприкордонслужби та осіб, які перетинають КПВВ. Але однозначно, що здібності наші відчутно зросли в цьому компоненті ", - пояснив він.
Проект цей готувався і був реалізований протягом 2021 року. Для встановлення (монтажу) і налагодження інтроскопів на одному КПВВ знадобилося близько двох діб, а навчання персоналу роботі зі сканерами тривало в межах двох-трьох днів. Практична діяльність цих фахівців показала, що в процесі навчання персоналу складнощів не виникало і все добре засвоїли необхідні технологічні тонкощі.
Всього було передано 16 інтроскопів вартістю понад 10,6 млн гривень. Закупівля та встановлення інтроскопів відбулися завдяки співпраці Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, Державного підприємства «Реінтеграція і відновлення» та Представництва ООН в Україні в рамках проекту міжнародної технічної допомоги для поліпшення перетину всіх КПВВ.
Всього, як міжнародна технічна допомога, було передано 16 інтроскопів вартістю майже 10 674 тис. гривень.

Щодо фінансової економії - варто розуміти, що ці прилади споживають електроенергію, тому дещо зросли витрати на неї. Однак вдалося виграти значно більше в аспектах, які важко буквально виміряти фінансово. Це якість і швидкість сервісу, це створення гідних умов перетину для громадян і найголовніше - безпека громадян і держави в цілому.

З Представництвом ООН обговорюється встановлення зовнішніх LED-екранів для оголошення важливих повідомлень та інформації, що стосується як перетину КПВВ, так і соціальної, пенсійної, адміністративної, освітньої та інших складових, важливих для суспільства. Для координації та отримання громадянами відповідей на їх актуальні питання, планується реалізувати і проект інформаційно-довідкових кіосків та відеопанелей Digital Signage.
Також опрацьовується питання встановлення навігаційних складових на КПВВ, які підказуватимуть громадянам правильну покрокову послідовність перетину таких пунктів і вказуватимуть на розміщення об'єктів на КПВВ.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.