
Вийшла лінійка з ілюстраціями серії "Місто, в яке варто повертатись" про Маріуполь від Анастасії Паномарьової
В маріупольській сувенірній крамничці вийшла лінійка з ілюстраціями серії "Місто, в яке варто повертатись" від Анастасії Паномарьової.
Про це повідомляє мережа центрів "Я-Маріуполь"
Відома маріупольська ілюстаторка, громадська діячка та кураторка дитячих реабілітаційних програм змогла евакуюватися під час облоги міста й після найстрашніших подій взялася закарбувати по пам'яті наш Маріуполь квітучим та заквітченим.
Над цією серією Анастасія працювала з телефону стилусом та з урахуванням пропозицій своїх читачів.
На старті запуску полювальники за прекрасним маріупольським вмить майже спустошили запас фігурних магнітиків! Наразі є можливість замовлення квадратної варіації.
Найсвіжішим запуском є презентовані нещодавно сумки-шопери з такими визитівками міста, як наше узбережжя, пірс, Вежа, Азовсталь та Драматичний театр.
Також за макетами від ілюстраторки доступні під індивідуальні замовлення футболки та світшоти за різними розмірами у найпопулярніших кольорах.
«Східняк із російськомовною щелепою», «стояв на антимайдані за 200 грн», «за януковича» — такі та інші міфи можна почути про жителів східних областей України. А про жителів західних навпаки: «заробітчани», «бандерівці» та «правосєки». Щоб руйнувати більше стереотипів про українців, активісти з Донеччини заснували волонтерський проєкт «Стерео Типочки України».
Ілюстраторка з Маріуполя та одна із засновниць проєкту Анастасія Пономарьова розповідає, що після повномасштабного вторгнення та виїзду з Маріуполя часто стикалася зі стереотипами у свою адресу. У більшості випадків, вони були негативні: «підтримують росію», «зрадники», «російськомовні колаборанти» тощо. Натомість у жителів сходу також є певні стереотипи про українців із західних областей.
Східний Варіант докладніше дізнався про проєкт та чому він важливий саме зараз.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.