
В Ощадбанку розповіли про ситуацію з картками переселенців
У зв'язку з карантином проходження фізичної ідентифікації в Ощадбанку для переселенців призупинено, і картки на цей час не блокуються. Однак є ряд випадків, коли блокування відбувається.
Про це повідомили в пресслужбі Ощадбанку на запит "Новин Донбасу".
Як відомо, Кабмін продовжив дію карантину до 30 квітня 2021 року. З відповіді банку випливає, що проходження обов 'язкової ідентифікації внутрішньо переміщених осіб призупинено на час карантину і протягом 30 днів з дня його скасування (відповідно до закону України від 17.03.2020 № 530-IX).
При цьому карти переселенців не блокуватимуться протягом двох місяців з дати закінчення карантину. Це особливо важливо для пенсіонерів з числа ВПО, які через закриті бойовиками пункти пропуску не можуть потрапити на підконтрольну Україні територію.
"Враховуючи технічні можливості Ощадбанку, процедура блокування видаткових операцій за поточним рахунком ВПО за відсутності проходження фізичної ідентифікації буде відновлена після закінчення 60 календарних днів з дня скасування карантину або обмежувальних заходів, пов 'язаних з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), якщо інше не буде встановлено законодавчими актами, які будуть діяти на дату
У прес-службі банку нагадали, що врахували складнощі, що виникли в період карантину для внутрішньо переміщених осіб, які не можуть забрати перевипущені картки з відділень банку. Ощадбанк продовжив до 1 травня дію платіжних карток ВПО, термін дії яких закінчився в період карантину.
Уточнюється, що дані технічні налаштування були реалізовані для рахунків, відкритих з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 05.11.2014 року № 637 "Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам", зі спеціальними налаштуваннями (маркуванням) в автоматизованих системах банку про необхідність проходження періодичної фізичної ідентифікації.
Водночас у банку вказали на те, що продовження терміну дії було виконано для діючих платіжних карток ВПО, статус яких у банківських системах дозволяв успішне проведення операцій.
"Якщо платіжна картка була заблокована, в тому числі у випадках, передбачених умовами Договору комплексного банківського обслуговування фізосіб (ДКБО)/правилами платіжних систем (за наявності простроченої заборгованості, при втраті/компрометації платіжної картки, багаторазовому невірному введенні ПІН-коду тощо), успішне проведення операцій за такою платіжною карткою не є можливим", - підкреслили в Ощадбанку.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.