В окупованому Лисичанську місцеві незадоволені роботою російського пенсійного фонду, — Лисогор
На тимчасово окупованій частині Луганщини, у Лисичанську, місцеві жителі незадоволені роботою російського пенсійного фонду. Через відсутність зв’язку та інтернету неможливо впровадити електронну чергу.
Про це повідомляє начальник Луганської ОВА Артем Лисогор.
Паперові талони на прийом розібрані на місяць наперед. Документи приймають, але їхній розгляд, за виключенням окремих справ, займає до року. Повторне потрапляння до спеціалістів вирішення питання не прискорює.
Окрім того, за даними Лисогора, рік тому тисячі жителів так званої "лнр" отримали платіжки з понаднормовими нарахуваннями за користування електроенергією та природнім газом.
"Загарбники не врахували навіть пільги, обіцяні для деяких населених пунктів поблизу лінії фронту. Дехто сплатив ці суми, дехто — ні. В обох випадках нарахування за понад сім місяців року не анулюють. Таке рішення нещодавно ухвалене "урядом лнр". Гроші залишаться у постачальника у якості оплати за користування послугами у майбутньому. Тарифи з 1 липня на окупованій Луганщині вже підняли", — йдеться у повідомленні ОВА.
Як повідомлялось, у так званій "лнр" окупанти збільшать тарифи на житлово-комунальні послуги на 30%.
Читайте: Звільнення Лисичанська у 2014 році: як це було