У Слов'янську "Друкарня" провела опитування про якість послуг міського водоканалу: результати
У Слов'янську "Друкарня" провела опитування про якість роботи та послуг міського водоканалу
Про це повідомляється в дослідженні центр громадянського суспільства "Друкарня".
Раніше повідомлялося: Десятиліття без води: у чому проблема Слов'янська і як її вирішити
У рамках проєкту "Стабільне водопостачання та водовідведення в місті Слов'янськ", який реалізував центр громадянського суспільства "Друкарня", було проведено опитування жителів про оцінку якості послуг, які надає КП "Словміськводоканал".
В опитуванні участь взяли 107 респондентів.
Як показали результати опитування, 50% респондентів майже не стикаються з проблемами відсутності води, а 29 вказали, що кожен день мають проблеми з водопостачанням.
Якість послуг респонденти оцінили за 5-бальною шкалою. 2% респондентів оцінили роботу водоканалу найвищим балом - "5":
- 9% поставили "4";
- 34% поставили "3";
- 17% поставили "2";
- 38% поставили "1".
Отже, більша половина опитаних вважають роботу КП Словміськводоканал незадовільною.
Повний звіт за проєктом "Стабільне водопостачання та водовідведення в місті Слов'янськ" можна вивчити за посиланням.