У проекті будівництва нової залізничної гілки на Луганщині розглядають 3 варіанти
Зараз існує кілька варіантів розміщення нової залізничної гілки на Луганщині.
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на 06452
Її планують розмістити Між гілками Попасна - Сватове - Куп'янськ і Кондрашевська-Нова-Старобільськ -Лантратівка.
Читайте також: тролейбуси з Сєвєродонецька до залізничного вокзалу Лисичанська закуплять у Дніпрі та запустять у жовтні (відео)
У рамках проекту залізниці, яка зв'яже шлях Кондрашевська-Нова - Старобільськ - Лантратівка з усією залізничною мережею України розглядаються три варіанти маршруту. У Мінреінтеграції поки не змогли вибрати найбільш оптимальний і продовжать обговорення.
Зараз існує кілька варіантів розміщення нової залізничної гілки між гілками Попасна - Сватове - Куп'янськ і Кондрашевська-Нова - Старобільськ - Лантратівка.
В останню гілку входять залізничні станції Новий Айдар і Старобільськ, інфраструктура яких придатна до стикування з новою гілкою. На шляху Попасна - Сватове - Куп'янськ цим критеріям відповідають станції Рубіжне і Сватове.
Тому, будівництво колії можливе в трьох варіантах - між станціями Новий Айдар і Рубіжне (близько 43 км), Старобільськ і Сватове (близько 62 км) або Рубіжне і Старобільськ (близько 59 км).
Який з них буде реалізовано - вирішить техніко-економічне обґрунтування, яке вже виконується за грантові кошти USAID.
Нагадаємо, зараз через обрізане залізничне сполучення, від держави відокремлено дев 'ять північних і східних сільськогосподарських районів області, в яких зосереджено понад 800 суб' єктів господарської діяльності, в тому числі 16 елеваторів загальною потужністю 766 тис. тонн, ВП "Луганська ТЕС", ТОВ ДТЕК "Східенерго".
Більшість станцій лінії "Кондрашевська-Нова - Лантратівка" до початку російської агресії були орієнтовані на отримання великих обсягів кам'яного вугілля і відправки зерна.