
У Мінреінтеграції запропонували механізм проходження атестації для людей з освітніми "атестатами" з ОРДЛО та Криму
Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій запропонувало створити механізм проходження атестації для підтвердження освітніх кваліфікацій, отриманих в ОРДЛО та Криму.
Координатор освітніх програм Центру громадянської освіти «Альменда» Валентина Потапова прокоментувала цю ініцітиву в ефірі «Громадського радіо».
Потапова нагадала, що механізм проходження атестації для підтвердження освітніх кваліфікацій існує з 2016 року. Ініціатива міністерства реінтеграції не в створенні цього механізму, а в його поширенні на території окупованих частин Донецької та Луганської областей.
Читайте також: «Єпідтримка» для жителів ОРДЛО: як оформити і що потрібно знати
Вона зазначила, що «Альменда» і низка інших ГО, які піклуються про дотримання прав і свобод людей, що залишилися на окупованій території, вважають, що цей механізм потрібен для інтеграції. Вона може здійснюватися багатьма шляхами: введення у вищу освіту, переміщення та інші. Механізм атестації з визнання результатів і термінів навчання створений для того, щоб шлях працевлаштування після здобуття вищої освіти був простішим.
"Мова не йде про визнання документів. Мова йде про атестацію. Різниця цих двох термінів у тому, що ми не визнаємо освітні документи, які вони отримали на окупованих територіях, а атестуємо, тобто перевіряємо. Людині потрібно скласти академрізницю за 5 років навчання. Цей процес займає від трьох місяців до року. Майже всі ВНЗ, які зараз обурені, приймали такі заяви від людей з окупованих територій Криму і використовували цю процедуру атестації", - сказала Потапова.
Зазначається, що за 6 років існування механізму атестації для її проходження звернулися 139 осіб, а пройшли - 126.
Наразі відбувається поширення цього механізму на окуповані території Донецької та Луганської областей з метою недопущення дискримінації в межах однієї вразливої групи.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.