У Маріуполі запрацював електронний кабінет для людей з інвалідністю
У Маріуполі запрацював електронний кабінет для людей з інвалідністю. З його допомогою можна подавати документи без черг і нервів. Електронний кабінет - як один з інструментів для подачі документів особами з інвалідністю, законними представниками дітей з інвалідністю та іншими категоріями населення.
Про це повідомляє Східний Варіант з посиланням на міськраду Маріуполя
Відтепер особи з інвалідністю матимуть особистий електронний кабінет. Його розроблено Міністерством соціальної політики України. Він буде одним з допоміжних сервісів для них.
Читайте також: скільки заробляють айтішники на Донбасі? Відповідаємо на головні запитання
З його допомогою можна подавати документи без черг та нервів. Електронний кабінет - як один з інструментів для подання документів особами з інвалідністю, законними представниками дітей з інвалідністю та іншими категоріями населення. Зокрема, заяв про взяття на облік для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.
Реєстрація в особистому електронному кабінеті доступна за посиланням
Електронний кабінет забезпечує:
- доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі- КЕП);
- особам, зареєстрованим в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;
- особам, інформація про яких відсутня в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в централізованому банку даних з проблем інвалідності із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;
- можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
- доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, переліку виробників ТЗР та надавачів соціальних послуг;
- можливість надсилання інформаційних повідомлень з централізованому банку даних з проблем інвалідності на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;
- проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення ТЗР та оцінки якості наданих послуг.
Отримати консультації і роз’яснення з питань, що стосуються отримання адміністративних послуг соціального характеру, а також здійснити попередній запис на прийом можливо за Єдиною телефонною лінією ДСЗН (098)-188-08-46 або за адресами територіальних відділів по роботі з громадянами:
- Центральний та Приморський район - пр. Металургів, 35;
- Лівобережний район - вул. Українського козацтва, 51;
- Кальміуський район - вул. Чукаріна, 17.