У Маріуполі презентували новий туристичний бренд
Маріуполь став першим з п’яти міст, де провели регіональну презентацію туристичного бренду Приазов’я.
Нову айдентику Приазов’я презентували Олександр Лієв – голова Асоціації Індустрії Гостинності України та Дмитро Буланов – власник Bulanov büro. Команда розробників бренду зустрілися з туристичним активом Маріуполя у культурно-туристичному центрі “Вежа”. З огляду на карантинні обмеження, трансляція перезентації велась онлайн, повідомляє Туристичний сайт Маріуполя.
Туристичну айдентику Приазов’я розроблено командою та фахівцями Zruchno Travel спільно з Bulanov büro на замовлення проєкту USAID “Економічна Підтримка Сходу України”.
Як зазначив Олександр Лієв, при розробці бренду були проведені консультації з 23 експертами з Маріуполя, до яких долучились представники m.EHUB: “Це наша спільна робота! Це наша спільна любов до Приазов’я! Це наша спільна віра в його туристичне майбутнє!”
Створювання бренду – це великий комплекс робіт, який складався з:
- Аналітичного дослідження;
- Проведення 7 фокус-груп;
- Консультацій з майже 100 місцевими стейкхолдерами;
- Розробки 3 концептів;
- Доопрацювання обраного експертами варіанту з трьох концептів;
- Створення айдентики та правил її використання
- Виготовлення зразків рекламно-сувенірної продукції.
- Презентації роботи місцевому туристичному активу.
Новий логотип нагадує паперовий літачок, який трансформується у пляжну парасольку. Ці образи відображають асоціацій та цінності, які вкладено у бренд – колоритність, безпеку, мир, сучасність, українськість, відкритість, дружелюбність, гостинність.
Ціннісну пропозицію також виражає слоган-меседж із хештегом #колоритне. Саме це слово використовується для рекламних та маркетингових комунікацій.
Відтепер шість дестинацій у Донецькій, Запорізькій та Херсонській областях зможуть не тільки використовувати єдину айдентику для брендування сувенірів, туристичних офісів, вказівників, поліграфії тощо. Впровадження бренду спрямоване на розвиток туризму та гостинності в регіоні, залучення інвестицій в туристичну галузь, підтримку тур операторів, підприємств. створення нових туристичних продуктів.
Попереду презентація бренду у Бердянську, Генічеську, Кирилівці та Мелітополі.
Фінальна всеукраїнська пресконференція відбудеться у Києві 15 квітня.