
У Дніпрі для релокованого бізнесу з Донеччини проведуть ярмарку-презентацію
Перший у Дніпрі фестиваль переміщених бізнесів з тимчасово окупованих територій України відбудеться 21-22 січня у Дніпровському центрі сучасної культури.
Його організаторами є громадська організація “Shift” із партнерами - агенціями “PRoector”, “Abstract Beats”, ГО “Шум” та “Модуль”, повідомляє Проєкт USAID "Економічна підтримка України".
“Ми хочемо підтримати підприємців, які вимушено перемістилися до Дніпра, але продовжують свою діяльність, створюють продукт і робочі місця. Участь у фестивалі братимуть наші колеги зі швейних бізнесів Донеччини, які переїхали до Дніпра, також ми чекаємо інших виробників, які зможуть познайомитися між собою та краще інтегруватися у місцеву громаду, налагодити бізнес-контакти”, - говорить Олена Кучерук – керівниця ГО “Shift”.
Громадська організація “Shift” запрошує підприємців долучитися до ярмарку, який відбудеться під час фестивалю та заповнити анкету за посиланням: https://bit.ly/3X9hOtt
Якщо ви власник релокованого бізнесу або плануєте стати підприємцем, саме на фестивалі зможете:
• презентувати себе, свій продукт та послуги великій аудиторії;
• знайти нових клієнтів і прихильників;
• познайомитися з місцевою владою та потенційними партнерами для колаборацій;
• почути надихаючі історії успішного перезапуску бізнесу в Дніпрі від підприємців із Донецька, Краматорська, Лисичанська та Маріуполя;
• отримати прикладні інструменти від грантодавців, досвідчених піарників, керівників культурних та бізнесових організацій для масштабування бізнесу.
Нагадаємо, ГО “Shift” разом із командою розвивала у Краматорську креативний простір для розвитку підприємницьких навичок молоді “Арт-коворкінг”, який був створений за сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка України”.
Навесні 2022 року вони переїхали до Дніпра та відновили роботу. Сьогодні до їх центру приходять десятки місцевих жителів та переселенців на майстер-класи та творчі вечори.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.