
Стартапери з Маріуполя створили нову освітню платформу
Інноваційна освітня платформа "MION" поєднує різні курси з вивчення мов, IT-напрямків, психології, краси, дитячого розвитку. Стартап пропонує платформу, де можуть розмістити свої курси викладачі, ментори, тренери для просування освітнього контенту.
Про це повідомляє Східний Варіант із посиланням на Проєкт USAID "Економічна підтримка Східної України"
Розробка сайту для партнерів коштує від 499 до 21 999 гривень. Зараз це розробники курсів з Донецької та Запорізької областей, Вінниці та Києва. У перспективі стартапери планують розширювати географію своїх партнерів.
Користувачі можуть купити підписку за ціною від 99 гривень, також є мінімальний безкоштовний пакет з доступом до курсів.
Команда стартаперів складається із семи людей – це розробники, дизайнери, менеджери з продажу.
Ознайомитися детально із платформою та курсами на ній можна за посиланням.
“Ми розробляємо для кожного сайт, де тренери, коучі розміщують свої курси, лекції, тести, а потім об’єднуємо усіх на нашій платформі MION. Автори курсів на нашій платформі матимуть консультанта, ми допомагаємо із брендуванням, розробкою логотипу, навчаємо, як будувати власний бренд. Люди, які обирають навчання за певним напрямком, оформлюють підписку”,
- розповів автор ідеї, стартапер із Маріуполя Матвій Василенко.
Нагадаємо, Матвій Василенко з командою реалізують стартап “VAHTA” – сервіс, який допомагає порахувати відвідувачів на заході (в організації, на конференції). Торік команда стала переможцем програми інкубації Центру розвитку стартапів 1991, яка відбулася за сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України”, та отримала 100 тисяч гривень на подальшу розробку. За рік роботи стартапери вийшли на ринок з бізнес-моделлю.
Комунікаційна кампанія “Схід: Перезавантаження” покликана показати успішні історії жителів Сходу України та допомогти тим, хто прагне перезавантажити своє сьогодення заради успіху та процвітання майбутнього Сходу.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.