Стали відомі можливі причини вчорашніх перебоїв зі зв'язком на Донеччині та Луганщині, у Водафон прокоментували ситуацію
Повідомили можливі причини вчорашніх перебоїв зі зв'язком на Донеччині та Луганщині.
Раніше в мережі з'явилася інформація про перебої в роботі мереж «Vodafone Україна» і «Київстару» в Донецькій і Луганській областях. Мобільні оператори дали коментарі про події, передає Інтерфакс Україна.
Пізніше: у Донецькій і Луганській областях частково відновився зв'язок «Водафон»
Мобільний оператор «Vodafone Україна» відновив зв'язок у зоні розмежування після обриву волоконно-оптичних ліній зв'язку (ВОЛС) внаслідок вандалізму, зв'язок двох інших мобільних операторів - «Київстару» і lifecell - не постраждав.
"Вночі була нетривала недоступність послуг на низці базових станцій у Донецькій і Луганській областях внаслідок обриву ВОЛС, причина - акт вандалізму. Відновили зв'язок вночі шляхом перемаршрутизації трафіку, до ранку завершили ремонт", - повідомили в прес-службі "Vodafone Україна".
Водночас у прес-службі «Київстару» підкреслили, що проблем зі зв'язком їхньої компанії в зоні розмежування не було.
Крім того, директор місцевої інтернет-компанії в Слов'янську Сергій Кушнарьов у Фейсбук повідомив, що йому з приватних джерел стало відомо, що на оптичних міжміських мережах Водафона було зафіксовано 3 аварії в різних містах. Ці аварії відбувалися в різний час. Регламентний час усунення таких аварій близько 8-10 годин.
Враховуючи погодні умови і стан ґрунту усунення аварії може бути і більше 8-10 годин. Пояснює експерт. Наприклад:
Аварія N1 сталася о 13:00 - при виконанні земляних робіт там де немає кабельної каналізації і для виконання ремонтних робіт не достатньо просто по трубі підтягнути запас кабелю і поставити муфту - це один з найскладніших можливих варіантів тому що потрібно робити вставку і працювати з 2-ма муфтами.
Аварія N2 сталася о 18:00 - за регламентом її повинні усунути до 2-ї ночі. І аварія N3 сталася вже в момент коли зник зв'язок. Ті всі в якийсь момент перервали роботу всі канали зв'язку, але дві аварії вже були на завершальних стадіях і простий послуг опинився близько 2-х годин.
"В даному випадку не варто нагнітати обстановку! Дана проблема не пов'язана з ситуацією навколо України! На лініях зв'язку аварії трапляються щотижня, але абоненти не знають про їх існування тому що для зв'язківців це звичайна рутина. У Слов'янськ інтернет зв'язок приходить як мінімум 4 різними фізичними кабелями і шляхами. Всі ці лінії вчора не були в аваріях. Враховуючи складну обстановку буду намагатися інформувати про критичні ситуації зі зв'язком!", - повідомив Сергій Кушнарьов.