Стало відомо, кого з ВПО торкнеться поновлена верифікація від Ощадбанку
Пенсіонери — внутрішньо переміщені особи (ВПО) знову мають проходити ідентифікацію для отримання виплат, заявили в «Ощадбанку».
Кого саме це стосується, пояснила начальниця філії Донецького обласного управління АТ «Ощадбанк» Ганна Прасол.
«Фізичну ідентифікацію проходять тільки ті клієнти, які були зареєстровані як ВПО до 24 лютого 2022 року. Клієнти, які мають пенсійну картку та електронне пенсійне посвідчення, проходять ідентифікацію раз на пів року. Ті клієнти, які отримують соціальні виплати, тобто адресну допомогу тощо, також проходять ідентифікацію раз на пів року», — наголосила Прасол.
Вона додала, що ті клієнти, які мають звичайну картку, а не електронне пенсійне посвідчення, проходять ідентифікацію раз на три місяці.
«Зараз "Ощадбанк" проводить розсилку смс-повідомлень через месенджер Viber. Якщо клієнти не мають можливості отримувати повідомлення в месенджері Viber про проходження ідентифікації, то вони можуть звернутися на сайт "Ощадбанку", залишити своє письмове звернення та отримати інформацію, коли саме їм доведеться пройти ідентифікацію, або звернутися на гарячу лінію за номером 0800-210-800», — повідомила представниця банку.
Також Прасол зазначила, що клієнт може звернутися з питань ідентифікації до будь-якого відділення в Україні, яких понад 1,5 тисячі.
«Що стосується Донецької області, то на сьогодні у нас працює 27 відділень… Клієнти, які виїхали за межі Донецької області, можуть звернутися з будь-яких питань до офісів банку за місцем їх фактичного перебування», — сказала вона.
Раніше повідомлялося, що стало відомо, які банки працюють у Слов’янську зараз