
Окупанти вирішили "легалізувати" вкрадені у маріупольців автівки, - міськрада
Окупанти "легалізуватимуть" автівки маріупольців. Вони вишукують нові способи привласнити те, що є власністю містян, юридичних осіб.
Про це в ефірі Суспільному повідомив заступник міського голови Маріуполя Сергій Орлов.
Він додав, що до цього було багато випадків, коли автівки крали, тобто окупанти знаходили будь-які способи "вскрити" гаражі або вилучити машини з місць тимчасового знаходження, на вулицях, паркінгах. А електромобілі, які не могли завести, елітні, більш дорогі — вантажили на платформи і вивозили фізично з Маріуполя в росію, зокрема, Чечню.
"Наразі вже не цураються нічого та намагаються легалізувати навіть авто, які вже дуже були у використанні. Для оформлення намагаються впровадити, так звану "МРЕВ днр", розпочати свої бази, примушують отримувати "днр-івські" номери, не можна виїхати з Маріуполя на українських номерах, тобто звужують людям можливості", — сказав Орлов.
За його словами окупаційна влада Маріуполя намагається провести, так звану інвентаризацію, шукають будь-які шляхи, щоб знайти квартири, мешканці яких змушені були залишити місто. "Тобто переписи, об’яви, що будуть вскриті квартири, або подача подекуди напруги чи ще щось. Крім того, є непоодинокі випадки самозахоплення — і місцеві мешканці, і окупанти заходять через двері або вибиті вікна і починають жити. Зараз чуємо багато інформації, що ці інвентаризовані квартири, мешканці яких не з’являються, будуть роздавати окупантам або членам їхніх родин", — сказав заступник мера.
Крім того, він додав, що окупанти будь-яким чином намагаються запустити на якомога більшу потужність Маріупольський порт через кілька речей: по-перше, було анонсовано підприємствами металургійної групи "Метінвест", що там залишилася велика кількість металопродукції, законтрактованої і навіть оплаченої, яка чекала відправлення власникам. "Окупант зухвало грабує український приватний бізнес, і вже було багато рейсів цих барж, які вивозили цю металопродукцію по 2-3 тисячі тонн в росію, і там вона "губилася". Ми бачимо кримінальні розборки між чеченцями, колаборантами, представниками Росії за цей метал — це великі гроші. Крім того, порт — це гарна можливість завозити БК, тому впевнений, що вони будуть будь-яким чином запускати порт", — зазначив Сергій Орлов.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.