На Луганщині після введення транспортної блокади обсяг перевезень знизився втричі й дотепер не росте
Блокада непідконтрольних територій Луганської та Донецької областей сильно скоротила обсяг вантажів, що перевозяться автомобільним транспортом, і головний удар взяла на себе Луганська область.
Про це в матеріалі про необхідність економічної трансформації Донецької й Луганської областей повідомляє видання ZN.
"Заходи по транспортній блокаді були прийняті на державному рівні в березні 2017 року. Водночас спостерігається різке падіння обсягів вантажів, що перевозяться автомобільним транспортом. Офіційні дані вражають: у порівнянні з 2016 роком у 2017-му обсяги перевезень знизилися втричі. Станом на 2019 рік вони залишаються на такому ж низькому рівні ", - зазначає видання.
Також в матеріалі підкреслюється, що в цілому транспортна логістика регіону перебуває у важкому стані, і перевізники покладаються виключно на автомобільні дороги. При цьому авіасполучення з регіоном немає, а ізоляція залізничної лінії Кондрашевська-Нова-Лантратівка, а разом з нею залізнична ізоляція центральної і східної Луганщини спонукали агровиробників переходити на автомобільний транспорт для вантажних перевезень.
"Більшість доріг потребують капітального ремонту. Частково в цьому допомагає програма "Велике будівництво". Але агровиробники все одно змушені нести додаткові витрати: автоперевезення дорожче, ніж залізничне; на поганих дорогах автомобілі часто ламаються, а відповідно, зростають витрати на ремонт і простій; основні точки логістичних терміналів знаходяться далеко. У результаті, щоб зберегти конкурентоспроможність, виробники змушені здавати продукцію за заниженими цінами: середні закупівельні ціни зернових культур - найнижчі по Україні", - резюмує ЗМІ.
Читайте також: Сєвєродонецьк виявився серед аутсайдерів з фінансування будівництва і регіонального розвитку