На Луганщині набирає обертів ремонт шляхопроводу і мостів на дорозі Р-66 (фото)
На Луганщині на дорозі Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове - Лисичанськ - Луганськ набирає обертів ремонт трьох штучних споруд.
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на Службу автодоріг Луганської області.
На дорозі Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» – Сватове – Лисичанськ – Луганськ набирає обертів ремонт трьох штучних споруд. Триває капітальний ремонт мосту через річку Біленька на км 188+578 (населений пункт Гірське), шляхопроводу через залізницю на км 192+862, мосту на км 182+933.
Всі зазначені споруди належать до малих мостів. Втім вони потребують капітального ремонту. На цих об’єктах, в рамках проєкту #Велике_Будівництво, працюють мостобудівники ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" (Київ).
Мостобудівники дотримуються графіку проведення ремонтних робіт, працюють без вихідних. Орієнтовна дата закінчення робіт на всіх трьох об’єктах – кінець червня – початок липня поточного року.
Заступник директора ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" Юрій Драч повідомив про те, що вже зроблено за два місяці з моменту початку робіт (ремонтні роботи було розпочато у квітні 2021 року).
За словами співрозмовника, роботи ведуться одночасно на двох об’єктах: на мосту через річку Біленька на км 188+578 та шляхопроводі через залізницю на км 192+862.
Вже отримані все необхідні документи та невдовзі розпочнуться роботи на останньому мосту (розташований на км 182+933).
«На мосту через річку Біленька вже закінчені основні роботи на лівій стороні (рух з Луганську на Лисичанськ).
Раніше тут було демонтоване старе дорожнє покриття, проведено армування проїжджої та тротуарної частин, встановлено два деформаційних шва. Після цього було проведене бетонування монолітної плити. Було встановлено бар’єрне та перильне огородження. Потім встановили бортовий камінь, провели гідроізоляцію та поклали нижній шар асфальтобетону. Наразі тривають роботи по правій стороні: після демонтажу проїзної частини, замінили гостродефектні балки. Зараз, ведеться армування каркасу та підготовка до бетонування», – зазначив Юрій Драч.
Сьогодні Юрій Драч повідомив, що 21 травня було проведено бетонування монолітної плити (використано 45 кубометрів бетону) по правій проїзній частині.
На черзі – встановлення бортового каменю, проведення робіт з гідроізоляції, обладнання тротуару, укладання асфальтобетону, встановлення бар’єрного та перильного огородження.
Міст через річку Біленька на км 188+578 (населений пункт Гірське) було збудовано в 1978 році. За цей час він зазнав істотних ушкоджень. Після капітального ремонту міст через річку Біленька матиме довжину – 24,65 метра, ширину – 13,7 метра. Проїжджа частина мосту буде – 9,5 метрів, два тротуари – по 2,1 метра. Орієнтовна дата закінчення робіт на об’єкті – перша декада червня.