
На Луганщині фермери кооперуються для популяризації своєї продукції
Ягоди, фрукти, овочі, зелень виробників з Луганської області можна буде купити в одній із точок продажу у чотирьох містах та одному селищі. Фермери вирішили кооперуватися задля продажу своєї продукції.
Про це повідомляє Східний Варіант із посиланням на проєкт USAID "Економічна підтримка Східної України".
Так, задля популяризації місцевого виробника готові співпрацювати господарство "Мічурінське", яке виступило ініціатором такої кооперації, кооператив "Овочі Станичників" та 15 фермерів області.
Господарство "Мічурінське" вирощує яблука у селі Райгородка Щастинського району. За словами співзасновника господарства Костянтина Подлєгаєва, вони мають орендовану точку у місті Щастя, де продають яблука.
"До нас долучився місцевий фермер, який вирощує картоплю, моркву та інші овочі. У перший день роботи він продав овочів на 1 тис. грн. Ми вважаємо, що така кооперація дуже перспективна для місцевого виробника. Так ми пропонуємо людям ширший асортимент, також наші покупці знатимуть, звідки ці овочі чи ягоди, хто їх виростив. Це створюватиме більшу довіру та сприятиме популяризації місцевого виробника",
— вважає Подлєгаєв.
Як розповіла голова кооперативу "Овочі Станичників" Маріанна Нещерет, фермери зацікавлені, щоб продукцію їхнього кооперативу могли купувати жителі Луганщини.
"Так ми зможемо більше розповісти про себе як виробників, дізнатися відгуки клієнтів. Зараз, коли ми працюємо з гуртовими покупцями, це складно зробити, а відгуки дуже цінні для виробника. Завдяки точкам продажу місцевої фермерської продукції ми скорочуємо шлях з городу до столу. Ми переконані, що найкращі продукти — ті, які вироблені у вашому регіоні",
— сказала вона.
Фермери планують облаштувати п’ять точок продажу своєї продукції наступного року. Розглядають таку можливість у містах Кремінна, Сватово, Старобільськ, Щастя та селищі Новоайдар. На точках будуть встановлені камери відеоспостереження.
Проєкт USAID надає фермерам консультаційну підтримку з покращення агротехнічних процесів, брендування продукції, маркетингу.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.