На Донеччині навчають впровадження системи роздільного збору побутових відходів у школах
На Донеччині для педагогів провели навчальний семінар з впровадження системи роздільного збору побутових відходів у школах.
Про це повідомляє Східний варіант із посиланням на ДонОДА.
Семінари щодо впровадження системи роздільного збирання побутових відходів на позакласних виховних заходах у закладах освіти відбулися для освітян Донецької області 4–5 листопада у м. Краматорську.
Заходи проходили в межах реалізації міжвідомчої регіональної програми «Екологічна просвіта та інформування для сталого розвитку Донеччини на 2020-2025 роки» за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища.
Загалом до роботи впродовж двох днів долучилися понад 100 осіб: педагоги загальноосвітніх навчальних закладів, керівники натуралістичних гуртків закладів позашкільної освіти, представники громадськості, науковці, експерти в зазначеній галузі з різних куточків України. Захід відбувався у форматі онлайн та офлайн із дотриманням протиепідемічних вимог.
Читайте також: На Донеччині 4 міста потрапили в "червону" зону карантину: опубліковано документ
У ході роботи презентовано досягнення щодо впровадження системи роздільного збирання побутових відходів на території Донецької області, зокрема йшлося про пілотний проєкт забезпечення контейнерами для роздільного збирання відходів усіх шкіл області, досвід освітніх установ регіону із зазначеної теми. Окремо розглянуті правові засади поводження з відходами в Україні, методологічні підходи до впровадження системи збирання побутових відходів в практику роботи ЗЗСО Донецької області, а також пріоритетні форми виховної роботи та інтерактивні технології в екологічному вихованні молодого покоління.
Учасники семінарів отримали безліч практичних рекомендацій, поділилися досвідом щодо участі в проєктах громадського бюджету, вибору та організації компостерів біля навчального закладу, способів його обслуговування. Не менш цікавим виявилась презентована львівськими експертами модель «Грядки Розуму» для шкіл щодо поєднання утилізації біовідходів та отримання якісних продуктів. Освітяни залюбки долучилися до мікротренінгів та майстер-класів, розглянули дієві способи перетворення відходів у доходи.
Доброзичлива атмосфера співпраці, яка панувала впродовж роботи, сприяла досягненню мети – консолідації зусиль освітян регіону для популяризації екологічної просвіти під час виховних заходів та впровадження дієвих механізмів роздільного збирання побутових відходів.