
Користувачів чат-бота Краматорського контакт-центру в Telegram просять повідомляти про помилки в його роботі
Чат-бот контакт-центру міста Краматорська вже майже місяць працює у месенджері Telegram у тестовому режимі.
Як зазначили у Краматорській міській раді, сервіс інтегрували для роботи з наявним сайтом контакт-центру. Для роботи з ним користувачу потрібно пройти реєстрацію з використанням підказок, які надає сам бот.
"Завдяки новому сервісу ви маєте змогу миттєво отримувати інформацію про роботи комунальників за конкретною адресою або повідомити про проблему та подати звернення – без очікування на вільного оператора. При реєстрації та подачі заявок за конкретними категоріями чат-бот надає підказки, його меню просте та інтуїтивно зрозуміле", — наголосили у міськраді.
Варто звернути увагу, що при підтвердженні електронної адреси лист може потрапити в категорію спам.
Оскільки чат-бот працює у тестовому режимі, у разі виявлення помилок, користувачів просять повідомляти про них:
- обравши серед категорій «Повідомити про технічні негаразди»
- описавши проблему в електронному листі на адресу [email protected].
Нагадаємо, вчителька з Краматорська стала лауреаткою Премії Верхової Ради.
Читайте також: Електронні сервіси Пенсійного фонду — як користуватися та як вони працюють на Донеччині
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.