Донеччанки створюють товари, що популяризують Луганщину та Донеччину
У 2015 році донеччанки Тетяна Кабакова та Наталя Михальченко заснували медійний проєкт “UA-Travels”, який розповідає про подорожі Україною та магніти українського сходу. Після початку повномасштабного вторгнення авторки розширили свою діяльність та розпочали виробництво сувенірних товарів, які популяризують Донеччину та Луганщину.
Про це йдеться у статті Східного Варіанта.
Проєкт про подорожі та мандрівки на початку повномасштабної війни не підходив тодішнім реаліям. Більшість українців та українок постали перед труднощами та горем. Тож було не до подорожей. Повномасштабне вторгнення Наталя зустріла на Дніпропетровщині, а Тетяна – на Київщині. Як і більшість українців.
Люди сумували за домом. Саме це наштовхнуло Тетяну та Наталю на ідею створити щось, що буде нагадувати усім про їхній рідний край.
“Ми створили мерч. Перша футболка була з Донеччиною. Таня намалювала її разом із сестрою ще у 2015 році й дарувала мені, друзям, собі зробила. І це була одна з футболок, яку я кинула у валізу, коли їхала з Дніпра. Я розуміла, що у мене можуть просто закінчитися речі, але я хотіла мати щось, що нагадує мені про схід. Тож я зв’язалася з Тетяною, знайшла виробників у Львові, й все почалося”, – розповідає Наталя Михальченко.
Є категорія благодійних товарів, вилучені кошти з яких йдуть на допомогу українській армії. Зараз серед них вже понад 15 різних лотів, за які покупець або покупчиня можуть запропонувати добровільну суму від 30 до 200 гривень. Вилучені кошти Наталя та Тетяна спрямовують на перевірені збори знайомих та друзів, а наприкінці кожного місяця звітують. Станом на 1 вересня цього року за допомогою благодійних товарів “UA-Travels” майже 27 тисяч гривень було перераховано на потреби ЗСУ.
“У нас є кілька принтів на футболках, значках, закладках. А є можливість придбати на телефон заставку саме з цими принтами. Вони класно виглядають, їх можна поставити на будь-якому електронному девайсі. Це доцільно для тих людей, у яких немає можливості зберігати багато речей, або вони за кордоном, але хочуть придбати щось пам’ятне і долучитися до благодійності”, – пояснює Наталя.
Однією з особливостей “UA-Travels” є, поза сумнівом, електронні путівники. Усього в декілька кліків можна отримати на свій девайс книжечку, де вже вказано усе найцікавіше. Наприклад, путівник “6 безлюдних місць у Львові” та “Прогулянка “страшним” Львовом” познайомлять охочих з містом Лева, а “Надра Донеччини” та “Гід на схід” розкажуть найцікавіші факти про Донецьку область. З останнього путівника, до речі, Наталя та Тетяна готують видати повноцінну книгу.
Проєкт “UA-Travels” працює і далі. Авторки переосмислюють подорожі та мандрівки через призму повномасштабного вторгнення. Тепер тут публікують маршрути Львова чи Дніпра, пояснюють втрати культурної спадщини України під час повномасштабного вторгнення. Нещодавно Тетяна виграла грант, кошти з якого підуть на покращення технічного забезпечення сайту. Це сприятиме підтримці проєкту та його подальшій роботі.
Читайте повністю про авторок проєкту: "Спільнота Відновлення": як підприємиці з Донецька створюють товари, що популяризують схід України
Також читайте: Вигадана зрада: як росія поширює фейки про тих, хто виїхав з Донеччини та Луганщини