Соняшники 2.0. Як проходить день тиші перед другим туром у Слов'янську
Вже завтра, 22 листопада, в боротьбі за титул голови Слов'янська відбудеться вирішальний раунд. Другий тур місцевих виборів.
Настільки скандальної виборчої кампанії Слов'янськ ще не бачив. За крісло мера кандидати готові буквально на все.
У лівому кутку кандидат від «Опозиційної платформи за життя» Павло Придворов, в правому кутку — нинішній міський голова Вадим Лях. В «день тиші» вони більше не посміхаються з білбордів своїм виборцям. Замість них це роблять діти, соняшники, ну і, звичайно ж, гасла.
Цікаво, що раніше політики «приховували» свою агітацію квітами, шрифтами, окремими фразами ... всім, що тільки могло асоціюватися з їх політичною силою.
Цього разу «ОПЗЖ» одними соняшниками, як символікою партії, не обмежилися.
Напередодні у всьому місті були розвішані білборди з Придворовим в оточенні дітей. Зараз на його місці красується рослина.
На будинках залишилася ще агітація з минулих виборів.
Незаконно розміщена, тому ніхто і не прибирав. Перед другим туром в пригоді.
Дня тиші багато хто чекав з великим піднесенням. Особливо коли за одну ніч все місто «прикрасили» написи «Голосуй за Ляха».
З трафаретами та без, на стінах, прилавках, ролетах, дверях — балончиками з фарбою попрацювали всюди. Тільки не скрізь це змогли відмити. Подекуди можна помітити зафарбовані фрази.
Сам Лях назвав це роботою чорних політтехнологів, які працюють на його опонента.
Тільки фарбою справа не обмежилася, в хід пішли також наклейки.
«Я хочу звернутися до своїх опонентів. І по-людськи попросити. Залиште слов’янців в спокої! Прошу заїжджих гастролерів перестати знущатися з мого міста та людей! Припиніть завалювати наше місто політичним сміттям! У вас, мабуть, немає совісті. Але хоча б проявіть повагу до людей, підтримки яких ви шукаєте», — написав на своїй сторінці в Facebook Вадим Лях.
Зараз ми не будемо розповідати про нескінченні відеозвернення, звинувачення, хто на чию сторону став і за кого закликав. Відпочиньте в вечір цього «дня тиші».
Але не заходьте в ютуб, звідти агітаційна реклама так і не зникла.