UA
RU UA
24 Листопада 2023, 13:31
564
"Спільнота Відновлення": як донеччанин відновив сервісний центр в Горішніх Плавнях
Історія

"Спільнота Відновлення": як донеччанин відновив сервісний центр в Горішніх Плавнях

Павло Коряко підприємиць, який займається ремонтом електронної техніки. Чоловік співпрацював зі всесвітньо відомими компаніями, такими як Kingston Technology, HyperX та Micro-Star International. Він розвивав свою справу у Донецьку із 2009 року, але росія почала війну проти України. Тому у 2014 році чоловіку довелося покинути рідний дім та переїхати до Горішніх Плавнів. Павлу вдалося відновити свою майстерню із нуля. Сьогодні Павло Коряко став амбасадором “Спільноти Відновлення” та лауреатом відзнаки “Незламні зі сходу”. Розповідаємо історію стійкості та сили.

“Спільнота Відновлення” — засноване Східним Варіантом ком'юніті незламних жителів сходу, які заново поставили на рейки свою діяльність у сфері бізнесу чи в громадському секторі. Люди, якими ми захоплюємось та про яких хочемо розповісти якнайбільшій кількості людей. Бо такі історії варті вашої уваги та підтримки. Підтримайте створення таких історій — долучайтесь до “Спільноти Відновлення” та  підтримайте Східний Варіант донейтом.

***

Павло Коряко родом із Донецька. Займається ремонтом електроприладів  з 19 років. У 2009 році, разом із другом відкрив власну майстерню в Донецьку:

Ми успішно займалися ремонтом електроніки, реставрацією корпусів ноутбуків та моддінгом (виготовленням комп'ютерних корпусів за індивідуальним замовленням). За декілька місяців друг вирішив покинути наше підприємство, і я залишився один. Замовлень було багато! Послугами користувалися як приватні клієнти, так і від всесвітньо відомі компанії. Співпрацювали із Kingston Technology, HyperX та Micro-Star International. Наші унікальні комп’ютерні корпуси ставали переможцями міжнародних конкурсів із дизайну. За моїми даними, одну з наших робіт компанія “Intel” забрала до свого офісу у Тайбеї”. 

донеччанин сервісний центр

До 2014 року майстерня успішно працювала, але почалася війна. Для свого подальшого життя та місця роботи Павло обрав Горішні Плавні. Для чоловіка це було абсолютно нове місто, тож все довелося починати із нуля. 

Із собою в Горішні Плавні я взяв лише рюкзак, де був умовний паяльник, мінімальні інструменти та листівки. Надрукував їх завчасно, бо розумів, що комп’ютера в мене не буде”, — пригадав Павло.

донеччанин сервісний центр
Фото: Павло Коряко

Майстер розповів, що перший час він розклеював листівки на безплатних дошках оголошення. Але в Горішніх Плавнях їх було мало, тому це давало слабкі результати. Були дні, коли не вистачало коштів на їжу.

Я справді іноді лягав спати голодний, але на наступний день це давало потужну мотивацію знаходити нові замовлення”, — додав чоловік.

донеччанин сервісний центр
Фото: Павло Коряко

Павло поділився, що мав 6 тисяч гривень приїхавши до Горішніх Плавнів влітку 2014 року:

Я шукав приміщення в оренду, і все що знаходив у центрі було від 3 тисяч гривень. У мене не було коштів на ремонт. Тому шукав готове приміщення. Це нереально при бюджеті в 6 тисяч гривень. Потрібно було 2 місяці орендувати приміщення та нічого не їсти”. 

Тоді підприємиць зрозумів, що йому не потрібно приміщення в центрі. А треба знайти місце, де збираються люди. 

Я відкрив для себе відділення Нової пошти! Біля нього був гараж, схожий на будку. Це приміщення не здавалося в оренду. Але я підійшов до керівництва та попросив показати. Мені пропонували офіси на 2 поверсі, але я хотів саме біля входу до Нової пошти. Це було жахливе приміщення: бетонна підлога, стеля та стіни, нічого не пофарбовано, освітлення немає, гаражні двері. Але я розумів, що це єдиний варіант безкоштовного трафіку, тому що я не міг дозволити собі рекламу”, — розповів Павло.

донеччанин сервісний центр
Фото: Павло Коряко

Приміщення, яке майстер орендував коштувало 300 гривень на місяць, а не 3 000 гривень. Відчувалася вагома різниця. 

Я зробив косметичний ремонт: пофарбував стіни та провів проводку.  В мене не було коштів навіть на меблі. Я ходив по смітниках, й шукав столи. На першому етапі в мене було 2-3 радянські столи. Також купив за 250 грн вживаний стілець на колесах. Трішки підламаний, але нормально працював”, — пригадав Павло. 

Зі слів підприємця, за перші місяці роботи вдалося заробити на нові двері. Тому що зима із 2014 по 2015 рік мала бути холодною, й потрібно було утеплитися.

донеччанин сервісний центр
Фото: Павло Коряко

Майстер зміг найняти першого співробітника вже взимку 2014 року: 

Якщо щиро, то я не знаю, як ця людина погодилася працювати зі мною в тих умовах! У нас був один стілець на двох. Але ж друга людина мала на чомусь сидіти, тому вигадали конструкцію: був металевий системний блок, який ми нагрівали обігрівачем.  Твердо, але тепло. Кожні 40 хвилин ми мінялися. Максимальна температура в приміщенні була + 8 градусів”. 

Павло наголосив, що відновити свою діяльність може бути складно та не завжди є потужна підтримка поруч. Іноді ти сам по собі.

Але маю зазначити, що із першим житлом мені допомогла тітка, яка проживає в Горішніх Плавнях. Я буду завжди їй вдячний”, — додав майстер.

донеччанин сервісний центр
Сервісний центр в Горішніх Плавнях. Фото: Павло Коряко

Зі слів підприємця, він зрозумів, що потрібно вести соціальні мережі. Особливо ефективно записувати відео. Тоді людина розуміє філософію майстра та більше довіряє його роботі. 

Завдяки розвитку соціальних мереж Павло має замовлення із Горішніх Плавнів, Кременчука, Києва, Полтави, Львова, Харкова та інших міст України.

донеччанин сервісний центр
Сервісний центр в Горішніх Плавнях. Фото: Павло Коряко

Підприємиць розповів, що багато років планував відкриття окремої майстерні саме із ремонту побутової техніки. Йому не відгукувалося, коли в одній черзі на ремонт стоїть людина з телефоном, а інша із кавомашиною. 

Моя помилка була в тому, щоб відокремити підприємства у два приміщення. Збільшилися колонки витрат: меблі, оренда та зарплатні. А ми працюємо 7 днів на тиждень, тому потрібно у два рази більше співробітників й співробітниць. І 3 місяці ми працювали в хороший плюс. Багато роботи із технікою, можна було хоч у ночі ремонтувати!” — пригадав майстер початок роботи.

донеччанин сервісний центр
Сервісний центр в Горішніх Плавнях. Фото: Павло Коряко

Проте Павло розповів, що після початку повномасштабного вторгнення людям знизили зарплатні, частина населення втратила роботу, й це сильно відчулось на майстерні із ремонту побутової техніки. Люди регулярно ремонтують телефони, тому що це комунікація та розваги. А із побутовою технікою інакше: люди можуть декілька тижнів руками прати, тому що не мають коштів на ремонт пральної машинки. 

Коли зменшилися зарплати, побутова техніка стала останньою з потреб. І за 7 місяців роботи ми втратили 350 тисяч гривень. Це прямі збитки розміром у 1000 євро.  Я не вважаю це великою халепою. Тобто,  матеріально, але в не у плані досвіду. Я реалізував свою мрію! І зрозумів, що без війни ця ідея буде шикарно працювати в Горішніх Плавнях, тому що тут немає ремонту побутової техніки. Але відокремлення сервісу під час війни — це погана ідея, на жаль”, — розповів підприємиць. 

Попри всі складнощі Павло продовжує розвивати свій бізнес та розповідати про ремонт побутової техніки своїм підписникам. Чоловік спробував розвивати блог в соціальних мережах: Facebook, Instagram, YouTube та TikTok, й в нього це вийшло! Тепер він має живу аудиторію, яка активно взаємодіє із відео підприємця. 

Наразі акаунт в TikTok Павла має понад 14 тисяч підписників й понад 291 тисячу вподобань. А акаунт на YouTube має понад 15 тисяч підписників. Це допомагає просувати бренд якісного ремонту техніки, й отримувати замовлення з усієї України.

Як зв’язатися? 

З питань ремонту електронних пристроїв телефонуйте або пишіть на номер + 38-068-155-55-65. 

Сервісні центри в Горішніх плавнях знаходяться на проспекті Героїв Дніпра 96 та проспекті Героїв Дніпра 70-В. 

Також можлива співпраця через Нову пошту. Щоб надіслати техніку на ремонт, заповніть форму.

***

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Поділитись:
01 Червня Субота
08:30

За 31 травня росіяни вбили 2 жителів Донеччини

08:00

ЗСУ ліквідували ще 1130 окупантів

07:45

Антифейк Викрадені долі: як та чому росія депортує дітей Донеччини та Луганщини

Викрадені долі: як та чому росія депортує дітей Донеччини та Луганщини
31 Травня П’ятниця
22:31

Оновлення даних у "Резерв+" достатньо, щоб уникнути штрафу, — Лубінець

22:15

За добу на ТОТ Луганщини у пожежах вигоріло 25 гектарів земель

21:33

В Україні може зʼявитися військова поліція

21:09

Росія за останні тижні не досягла успіху на ключових напрямках фронту, — розвідка Естонії

20:33

У Міноборони назвали відсоток людей в Резерв+, які мають статус "у розшуку"

19:58

З початку доби на фронті відбулося 70 зіткнень з армією рф

19:39

Прикордонники знищили на Бахмутському напрямку російський танк Т-72 (відео)

19:25

Колишню голову сільської ради з Луганщини засуджено до 8 років за роботу на окупантів

18:56

Генштаб: найбільше боїв з початку доби — на Покровському напрямку

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: