
"Спільнота Відновлення": як переселенець з Маріуполя відновив магазин індійської продукції
Володимир Сауленко є переселенцем з Донецька, який у 2014 році пережив окупацію рідного міста та переїхав до Маріуполя. Там у 2020 році разом зі знайомим він відкрив онлайн-магазин. Але після початку повномасштабного вторгнення структура бізнесу була змінена і тепер це ТОВ “Тадж-Махал”. У жовтні 2022 року компанія відкрила крамницю індійської продукції в Івано-Франківську. Сьогодні Володимир став амбасадором “Спільноти Відновлення” та лауреатом відзнаки “Незламні зі сходу”. Розповідаємо його історію.
“Спільнота Відновлення” — засноване Східним Варіантом ком'юніті незламних жителів сходу, які заново поставили на рейки свою діяльність у сфері бізнесу чи в громадському секторі. Люди, якими ми захоплюємось та про яких хочемо розповісти якнайбільшій кількості людей. Бо такі історії варті вашої уваги та підтримки. Підтримайте створення таких історій — долучайтесь до “Спільноти Відновлення” та підтримайте Східний Варіант донейтом.
***
Володимир Сауленко – представник ТОВ “Тадж-Махал”, компанії, що спеціалізується на індійській продукції. Компанія має магазин офлайн в Івано-Франківську, також замовлення можна зробити онлайн.

Життя в Маріуполі
Чоловік розповів про свої спогади із Маріуполя, де проживав з 2014 до 2022 року.
“Маріуполь за останні роки став набагато кращим в інфраструктурному та технічному плані. Навіть був проєкт на вересень 2022 року про створення IT-вишу! Ми багато співпрацюємо з айтівцями, тому ця ідея здавалась чудовою! І навіть після лютого, коли я подивився багато міст, то зрозумів, що рівень Маріуполя – високий”, – ділиться Володимир.
Володимир зазначив, що в Маріуполі у них був склад з продукцією, але з 2020 року вони працювали включно онлайн.

“Ми базувалися на ринку “Азовське”. В контексті логістки – це було чудове місце! Тому що, для наших потреб на території ринку була пошта та нові склади, у нас було 200 квадратів. Ми за 2 місяці підготували склад, завезли весь товар та зручно облаштували, як почалось повномасштабне вторгнення. У нас працювало 5 людей, цього було достатньо для онлайну. Все було зроблено для того, щоб мінімальна кількість людей працювала, але була максимальна ефективність. І в січні вийшли на доволі хороші об’єми, на місяць 950 тисяч гривень і замовлень близько 500! У нас була якісна реклама та достатньо цільової аудиторії”, – ділиться він.
Чоловік зазначив, що їхня цільова аудиторія – це вегани та веганки, ті, хто полюбляють органічну та натуральну продукцію.

“У нас була можливість доставляти індійську продукцію, і ми подумали, чому б не доставляти! Так, все просто! Якщо є потреба, запит, то потрібно закрити пропозицію. Напряму мало хто привозив ці товари з Індії, а ми співпрацювали тільки з індійськими виробниками. Не було європейських або інших виробників”, – згадує Володимир
Релокейт в Івано-Франківськ
Володимир родом із Донецька, і він розповів, що йому дуже не хотілось повторно переживати окупацію. Саме тому він одразу виїхав.
“Ми виїхали десь о 8-9 ранку. У нас були друзі в Івано-Франківську, тому ми туди й поїхали”, – ділиться чоловік.

Уся продукція магазину залишилась в Маріуполі, а склад згорів через російських загарбників.
“Відкрились у Франківську в серпні 2022 року. Ми приймали важливе рішення, чи є бажання відкривати щось своє знову чи ні. Але у свій час у нас застряг контейнер продукції в Румунії, потрібно було щось з ним робити. Тому вирішили за нього поборотися, ще довго спілкувалися з постачальниками та отримали його лише у жовтні. І відкрили маленький магазинчик у Франківську. Ми в гарній ніші й, як для невеликого міста, наш товар має попит. Якщо до нас раз зайшли, то вже постійно будуть заходити”, – розповідає Володимир.
Чоловік зазначив, що вони планують запускати більше реклами, а сама компанія пов’язана з продуктовою групою.

“Це індійські снеки, крупи, солодощі. Також почали продавати відому у вузьких колах косметику. Для людей, що люблять трави та схоже. Це вузька аудиторія та не наша основна ніша, бо там висока конкуренція. У нас першочергово – це снеки та солодощі, різні цікаві варіації, які полюбляють вегани, українці та студенти з Індії, бо окрім нас вони ніде її не можуть знайти”, – розповів він.
Володимир поділився, що вони допомагали товаром Маріупольському університету – це була позиція компанії, зібрати подарунки для навчального закладу. Вони дуже близькі команді ТОВ “Тадж-Махал”.
“Це було зроблено не для реклами! Це те, що ми можемо для нашої Альма-матер”, – ділиться чоловік.

У подарунки входили різні снеки та інші продукти індійського походження, що змогли отримати з контейнера, який перебував у Румунії.
***
Знайти крамницю індійських товарів можна в місті Івано-Франківськ за адресою Південний бульвар 23/Володимира 14.
Або замовити продукцію на сайті.
Також осінню планується відкриття ще одного магазина вже у Києві!
Слідкуйте за анонсами в Instagram.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
У школах окупованого Антрацита цьогорічні "випускні" пройдуть за участі представників силових структур
Учора на фронті зафіксували 144 бойових зіткнення: що відбувалося на сході України
СБУ затримала ворожого коригувальника, який готував координати для обстрілів Костянтинівки на Донеччині
Росіяни поранили близько 10 жителів Донеччини, зокрема поранення дістав водій ДСНС
Екоцид триває на ТОТ: на окупованій Донеччині невпинно відбувається обміління річок

Щоденна кількість знешкоджених на фронті окупантів йде на спад
Ексклюзив Як працює соціальне житло "ЯМаріуполь" у Києві: фото
Ексклюзив Переселенка з Луганська створила освітній центр у Кременчуці
Ексклюзив Близько 35 тисяч людей на Донеччині ще знаходиться в наближеній зоні до лінії фронту

В окупованому Маріуполі щонайменше 22 місця поховань: до повномасштабного вторгнення росіян працювало лише 3 кладовища
До експлуатації в ЗСУ допустили нові човни: що про них відомо
