Правозахисники повідомили, що перетин КПВВ на Донбасі ускладнився після повернення вимог щодо самоізоляції
Правозахисники зазначають, що перетин КПВВ ускладнився після повернення з 5 серпня вимог щодо самоізоляції.
Про це йдеться у звіті про перетин КПВВ за серпень 2021 року Благодійного фонду «Право на захист».
У серпні лінію зіткнення на Донбасі пройшли 90 860 осіб, що трохи більше аналогічної кількості в липні-місяці.
Раніше повідомлялося: стало відомо, кого з жителів ОРДЛО буду штрафувати за виїзд з ОРДЛО через Росію
Працювали тільки два з семи КПВВ: «Новотроїцьке» в Донецькій області та «Станиця Луганська» в Луганській області.
За даними правозахисників, майже 94% усіх людей, які перетинали лінію зіткнення, зробили це через КПВВ «Станиця Луганська».
У Донецькій області на підконтрольну Україні територію пройшли 2 612 осіб, і 3 205 - на непідконтрольну. У Луганській області 42 375 осіб перетинали КПВВ у напрямку до підконтрольної території і 42 668 - пройшли в ОРЛО.
Правозахисники зазначають, що перетин КПВВ ускладнився після повернення з 5 серпня вимог щодо самоізоляції.
У серпні на КПВВ «Новотроїцьке» 51% (1 139 осіб) тих, хто прямував на підконтрольну територію, зробили тести на COVID-19, тоді як на КПВВ «Станиця Луганська» - всього 8% (2 289 осіб).
"Водночас у Донецькій області на обсервацію було направлено 109 осіб, усі вони або взагалі не мали телефону, або мали невідповідну модель телефону, куди неможливо встановити додаток" Удома ". У Луганській області досі немає установи для обсервації", - констатували правозахисники.
При цьому коли з 6 серпня БФ «Право на захист» почав моніторити ситуацію і умови обсервації в смт Гостре на Донеччині, виявилося, що в установі було відсутнє харчування. Пізніше проблема з цим була вирішена за допомогою гуманітарної місії «Проліска». Крім того, ПЛР-тести проводилися тільки по вівторках. Це означало, що для того, щоб пройти ПЛР-тест для припинення самоізоляції тим, хто перебуває в обсервації, доводилося чекати близько тижня до прибуття лікарів для збору матеріалу.
Правозахисники зафіксували ще й недобросовісне ставлення до людей на КПВВ з боку продавців мобільних телефонів.
"Враховуючи підвищення попиту на мобільні телефони, продавці повісили додаткові платні послуги для телефону і не повідомляли про це покупцям. Ця проблема була вирішена після втручання БФ "Право на захист"", - наголошується у звіті.