"Кількість потягів впала в 10 разів": Казанський про стан залізничного сполучення в ОРДО
Донеччанин в Українській делегації в ТКГ і журналіст Денис Казанський розповів про стан залізничного сполучення на тимчасово окупованій території Донецької області.
Про це повідомляє Східний варіант.
Так, росіяни ретельно приховують показники, які могли б продемонструвати нам рівень життя в Луганську і Донецьку, щоб ніхто не дізнався, до яких злиднів вони довели ці міста. Але іноді якісь цифри все-таки "просочуються" в інформаційний простір і тоді нам стають зрозумілими масштаби тієї економічної катастрофи, до якої "захисники російськомовного населення" довели Донбас.
"Наприклад, днями в телеграм-каналі Донбас-вирішує було опубліковано інтерв'ю з начальником Ясинуватського залізничного вокзалу Оленою Алепо. У неї запитали, як же вокзал живе зараз, і вона з сумом повідомила, що якщо до 2014 року через Ясинувату на добу проходило 120 пар поїздів, то зараз в добу проходить тільки 12. тобто, вдумайтеся, трафік по залізниці впав в 10 разів ", - говорить Казанський.
"Ну ось так от, друзі, Донбас "врятували від утисків". Якщо за "поганої" України через Ясинувату постійно ходили потяги, в тому числі й в Росію, то тепер залишилися тільки, фактично, приміські електрички й навіть в Росію потягом більше виїхати не можна, хоча ось ці всі "професійні новороси" вони ж кричали, що вони піднімалися за Росію, за те, щоб інтегруватися в Росію, але в підсумку навіть потягом до Росії не можна виїхати. Ми бачимо, що пасажирські перевезення повністю "вбиті" і справа йде по абхазькому сценарію до повного знищення залізниці", - прогнозує донеччанин.
"Звичайно, якісь вантажні гілки залишаться, бо треба вивозити вугілля з шахт, потрібно вивозити металобрухт з розграбованих підприємств, але ось ця вся пасажирська інфраструктура (вокзали, пасажирські поїзди), все це по суті більше не потрібно", - сказав він .
"Знаєте, ми часто чуємо, як керівництво Росії обіцяє "підтримувати" Донбас, але є слова, а є справи. Є факти і факти такі, що до того, як Кремль став "підтримувати" Донбас, чомусь через вузлову станцію ходило 120 поїздів на добу, а як стали "підтримувати", так, чомусь, впав трафік в 10 разів і стало ходити 12 поїздів. і далі можна розповідати що завгодно, можна які завгодно гасла озвучувати, але є цифри, цифри неупереджені, економіка неупереджена і економіка насправді демонструє, хто Донбасу був друг, а хто насправді ворог", - констатує журналіст.
Читайте також: Стовп чорного диму в центрі Донецька: пожежа на ДМЗ (відео)