Підприємці з Донеччини відкрили бутик в Берліні
Платформа культурних ініціатив "Ізоляція" сприяє розвитку креативної економіки в регіоні.
Про це "Східному Варіанту" розповів директор розвитку і комунікацій "Ізоляції" Михайло Глибокий.
«Коли ми відкривали "Ізоляцію" в Донецьку, було таке питання: "Ось був завод, працювали близько 300 осіб, а зараз ви тут незрозумілі картинки показуєте". Сама ідея "Ізоляції" крім усього іншого була в тому, що ми створимо навколо неї багато підприємств, які будуть здійснювати послуги не тільки для наших проєктів. Група дизайнерів, яка робить графічні матеріали, також робили замовлення для інших людей», — згадує Михайло Глубокий.
Як приклад він наводить місцеву компанію з виготовлення аксесуарів зі шкіри (гаманці, ремені й так далі). Раніше вони все робили руками, потім почали користуватися обладнанням «Ізоляції». Раз на тиждень приходили й вирізали лазером всі викрійки за кілька годин.
Згодом підприємці купили власне обладнання, але суть в тому, що вони надихнулися і налагодили виробництво. Зараз ця компанія виготовляє рюкзаки й відкрила свій бутик у Берліні.
"Суть креативної економіки дуже важлива як альтернатива старої важкої індустрії. Не в сенсі, що ми повинні замінити цю промисловість, а дати іншу можливість. Щоб люди розуміли, що цим можна заробляти гроші. У свідомості людини - якщо ти художник, то це не робота і грошей від цього не буде. Ми робили освітні програми, показували як це працює в світі і що можна робити ", - розповідає Глибокий.
У київському хабі "Ізоляції" довгий час працювала підтримка підприємців креативної індустрії. Людина приходить з ідеєю і фахівці допомагали йому розробляти цілий курс подальшої стратегії: що робити, як розвивати, яке потрібно устаткування, де знайти співробітників, як це продавати тощо.
Читайте більше у матеріалі: Креативна економіка врятує регіон. Як культурна «Ізоляція» допоможе реінтеграції Донбасу