У Мінреінтеграції розповіли про роботу сервісних центрів на КПВВ біля лінії розмежування
У квітні-червні банківськими послугами в сервісних центрах "Щастя" і "Новотроїцьке" на КПВВ скористалися понад 2000 громадян.
Про це повідомили в ДП "Реінтеграція та відновлення", передає пресслужба Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.
Так, протягом квітня-червня 2021 послугами "Ощадбанку" в сервісних центрах КПВВ "Щастя" і "Новотроїцьке" скористалися 2345 громадян.
Крім того, протягом трьох місяців послугами "Нової пошти" скористалися 6564 громадян, послугами магазину супутніх товарів "Osto" - 2456 громадян, послугами медпунктів - 3424 громадянина.
Послуги в ЦНАП було надано 2682 громадянам. Зокрема:
- послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- послуги у сфері пенсійного забезпечення (прийом, перевірка документів, підготовка документів для призначення (перерахунку) пенсій, інформування про виявлені невідповідності, оформлення документів для виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії);
- послуги соціального характеру (надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, надання державної соцдопомоги малозабезпеченим сім 'ям, надання щомісячної адресної допомоги ВПО для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг).
Протягом квітня - червня, згідно з інформацією Державної прикордонної служби, через КПВВ Донбасу зафіксовано всього 182 713 перетинів в обидва боки, з них - 1775 транспортних засобів.
Читайте: За тиждень кількість пасажирів на КПВВ "Новотроїцьке" збільшилася, а в Станиці — зменшилася