На Донеччині та Луганщині вже 20 громад отримали власні бренди завдяки ЄС та ПРООН
Завдяки ЄС і ПРООН 20 цільових громад Донеччини та Луганщини отримали унікальні маркетингові стратегії, візуальний стиль та бренди для зміцнення та просування місцевої ідентичності.
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на сайт ПРООН
Краматорськ, Донецька область, 10 червня 2021 р. – ЄС та Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні спільно з командою проєкту Brandville завершили розробку візуального стилю для 20 цільових громад східної України, на підконтрольних уряду України територіях.
Проєкт об’єднав команду розробників із різними зацікавленими особами: представниками місцевих адміністрацій, бізнесу, сфери освіти, громадськими активістами та культурними діячами. Громадам та їхнім жителям дали змогу усвідомити переваги власних територій для розвитку і перетворити це в свій особистий унікальний бренд.
Керівник відділу місцевого та людського розвитку Представництва ЄC в Україні Мартін Шрьодер зазначив, що бренди для громад сприятимуть стійкому соціальному та економічному розвитку.
«Ми раді інвестувати в цю ініціативу в межах підтримки ЄС на сході України. Брендинг громади зміцнює місцеву ідентичність, визначаючи унікальні особливості Донецької та Луганської областей, і є ще одним кроком на шляху розкриття потенціалу областей для економічного розвитку», – сказав пан Шрьодер.
Пан Шрьодер також наголосив на важливості інклюзивного діалогу та механізмів залучення громадськості у вирішенні проблем усіх місцевих жителів. Це сприяло б збільшенню відповідальності за розвиток їхніх громад.
Керівник Програми ООН із відновлення та розбудови миру Віктор Мунтяну зазначив, що забезпечення навичок та потенціалу є не менш вагомим інструментом подолання кризових економічних та соціальних наслідків, пов’язаних зі збройним конфліктом на сході України.
«Висвітлюючи сильні сторони громад ми зосереджуємо увагу на згуртованості та прагненні до спільної мети, особливо у постраждалих громадах, розташованих вздовж «лінії зіткнення» та тих, що відновлюються після наслідків збройного конфлікту. Розроблені бренди допоможуть місцевим жителям та відвідувачам територій краще ідентифікуватися з громадою, що сприятиме економічному розвитку Донеччини та Луганщини», – додав пан Мунтяну.
Пан Мунтяну також підкреслив важливість використаного у проєкті підходу «знизу-вгору», оскільки він дає змогу залучити всіх зацікавлених осіб, зокрема вразливі групи населення, до процесу прийняття рішень.
Розроблені маркетингові стратегії та бренди представили також план впровадження на внутрішньому та зовнішньому рівнях, що передбачає, процес залучення громади до формування та прийняття свого іміджу та бренду задля спільного бачення, відчуття приналежності та ідентичності. Важливо, що плани також зобразили громадам переваги для збільшення економічних можливостей та залучення інвестицій.
Директор департаменту міжнародної технічної допомоги, інноваційного розвитку та зовнішніх зносин Луганської обласної державної адміністрації Денис Денищенко переконаний, що така ініціатива сприятиме формуванню конкурентоспроможності області, згуртуванню місцевих мешканців та створенню інноваційних рішень у громадах.
«Департамент міжнародної технічної допомоги, інноваційного розвитку та зовнішніх зносин Луганської ОДА всебічно сприяв впровадженню пілотного проєкту на території Луганської області. Я пишаюся, що завдяки спільним зусиллям з нашими надійними партнерами 13 територіальних громад отримали сучасні інструменти для промоції територій та сподіваюсь на підтримку ініціатив й масштабування проєкту на інші громади Луганщини», – додав пан Денищенко.
Тарас Доненко, керівник проєкту Brandville, розповідає, що тема брендингу була для багатьох жителів громад мало відома. Тому проєкт надав можливість поділитися думками про сутність та важливість брендингу.
«Я впевнений, що цей проєкт надзвичайно важливий та своєчасний. Розробка бренду – це нові можливості, активізація мешканців, процеси спільнодії в громадах. Це, врешті-решт, свіже бачення сучасної громади, її переваг для зовнішньої та, головне, внутрішньої аудиторії. Ми вже бачимо, що саме ці процеси запалюють ентузіазм та народжують цікаві ідеї розвитку громад», – додав пан Доненко.
За результатами проєкту Донецька та Луганська області стали лідерами у кількості територіальних громад, забезпечених власними брендами та інструментами їхнього впровадження, серед них: Бахмутська, Званівська, Курахівська, Очеретинська, Сіверська, Соледарська та Торецька громади Донеччини та Біловодська, Білокуракинська, Гірська, Кремінська, Лозно-Олександрівська, Марківська, Міловська, Новоайдарська, Попаснянська, Рубіжанська, Сєвєродонецька, Троїцька й Широківська громади Луганщини.
Проєкт з реалізації маркетингових стратегій та створення візуального стилю для 20 цільових громад реалізовано у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та за фінансової підтримки Європейського Союзу.