
“Реклама без хламу”: у Слов’янську, Краматорську та Маріуполі стартує новий проєкт
10 листопада в Антикризовому медіа-центрі у Краматорську громадська організація “Сильні Громади” оголосила про початок нового проєкту “Реклама без хламу”. Він реалізується у трьох містах Донеччини: Слов’янську, Краматорську та Маріуполі.
Про це повідомляє Східний Варіант.
“Реклама дуже сильно відображає стан громад. Вміння домовлятися, взаємодіяти, формувати прозорі правила, вміння визначати стан та вигляд свого міста. Вона зачіпає дуже багато аспектів: комфортність ведення бізнесу, надходження податків до наших міст, естетичного вигляду вулиць, доданої вартості міста, зокрема в туристичному, культурному та іншому середовищі. Реклама це серйозне відображення здоров’я і стану наших громад”, - вважає голова правління ГО “Сильні громади” Валентин Краснопьоров.

Завдання проекту не просто вивчити ці питання і запропонувати якісні рішення, яким будуть задоволені як підприємці, представники влади та мешканці міста, але також знайти досвід цієї проблеми в Україні. Людей, які зможуть допомогти якісно підняти проблему і найважливіше - залучити активну громаду до рішення аспектів цієї проблеми.

За думкою архітекторки Еліни Герасименко, гарно оформлені вулиці приваблюють людей гуляти на них, витрачати там гроші, фотографуватись на фоні гарно оформлених магазинів і так далі. Коли це виглядає хаотично, очі людини втомлюються і хочеться пройти повз. Від завішаних ролетами вітрин вулиця втрачає додаткове освітлення, а у пішоходів виникає враження прогулянки “по тунелю”. Це створює почуття психологічної напруги.
“Дизайн-код міста не служить для того, аби створити конфлікт чи проблему для підприємців. Він служить для того, аби спростити це все. Коли реклама створена хаотично, то вона перестає працювати. Людина її не бачить, бо її занадто багато. Врегулювання цього питання буде зручно для всіх. Як мешканцям міст, так і підприємцям, для яких спроститься схема бюрократичних процесів, буде врегулювання. Також виробник реклами повинен буде розуміти, що тримається в певних рамках. Це знизить навантаження на нього, на матеріал, конструкції та їх вартість”, - наголошує Еліна Герасименко.
Проєкт “Реклама без хламу” реалізується на замовлення Кімонікс Інтернешнл Інк. в рамках проєкту USAID “Демократичне врядування у Східній Україні”.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.