Новообрані депутати Бахмутської міської ради спілкуватимуться з громадянами через месенджери та Telegram
Новообрані депутати Бахмутського міської ради спілкуватимуться з громадянами через месенджери.
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на bahmut.in.ua
Після оголошення результатів підрахунку голосів місцевих виборів, які відбулися 25 жовтня 2020 року журналісти опитали депутатів з партій, які найбільше підтримали мешканці ОТГ та дізналися про організацію зворотнього зв’язку з мешканцями громади.
Володимир Чередніченко, партія «Слуга народу»:
«У нас уже створено Телеграм-канал, ще перед стартом передвиборчої кампанії, спочатку в ручному режимі, потім плануємо підв’язати до нього Бота, який буде комунікувати щоби диференційовано розподіляти питання від населення по групах. Плюс у нас є соцмережі: Фейсбук, Інстаграм, плануємо проводити щотижневі прямі ефіри за участі підписників і ставити питання депутатському корпусу, щоб ці питання виносилися на сесію. Інформувати про діяльність депутатського корпусу: які рішення планують приймати, які рішення на що впливають і чути населення через Інстаграм».
Крім того, хочуть запустити додаток SMART-місто, в якому можна буде поставити депутату питання:
«Туди ж прив’язати питання транспорту, графіки розкладу відключень води, тобто всі події, які відбуваються та регулюються нашої влади мають бути там відображені і усі прийоми документів мають бути там. Всі питання, які надходять треба якось формулізувати, ми планували це назвати «депутатським наказом». Виборець дає поручення депутату відстоювати його інтереси. Якщо будуть такі накази, показник вхідних та виконаних – це буде найкращим результатом, показником роботи депутата. Звичайно, оголошення результатів мають бути представлені громадськості» - додає Володимир.
Валерій Слєсарєв, партія «ОП-ЗЖ»:
«Основна мета – працювати для розвитку нашої громади, щоб вона була кращою та успішнішою».
Комунікувати з населенням планує як онлайн, так і офлайн: «Мою приймальню завжди відчинено, також ми реагуємо на повідомлення в усіх месенджерах».
«Плануємо впроваджувати та онлайн, і офлайн комунікацію. Насамперед – це прийом виборців. Коли спілкуєшся з людиною особисто сприйняття зовсім інше. Можна вирішувати питання онлайн - усі соцмережі у мене відкриті, можна звернутися у будь-якому форматі та отримати відповідь, не чекаючи дня прийому. Навіть електронне консультування, яке було впроваджено ще у громадській раді, воно так само має сенс і результативність. Порадимося з однопартійцями – новообраними депутатами. Можливо, буде створено якийсь ресурс – електронну приймальню».