
З 29 січня запрацювала субсидія на оренду житла для ВПО: деталі
З 29 січня внутрішньо переміщені особи зможуть подавати документи на призначення субсидії на оренду житла. Призначатиметься субсидія за аналогією з житловою субсидією тим сім'ям, які найбільше потребують фінансової допомоги.
Про це повідомляє Міністерство соціальної політики України.
"Субсидія на оренду — важливий інструмент для підтримки ВПО, адже вона буде враховувати як фінансову спроможність кожної родини оплачувати орендну плату за житло, так і різницю у вартості оренди в різних регіонах країни. Це також дозволить не лише допомогти родині фінансово, але й захистити юридично, адже договір оренди убезпечить від необгрунтованого підвищення ціни або виселення без підстав. І що важливо: так само інструмент забезпечує захист орендодавця від несплати орендної плати чи комунальних послуг", — підкреслила Міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.
Хто зможе скористатися субсидією?
Внутрішньо переміщені особи, які
- виїхали з окупованих російською федерацією регіонів або із зон бойових дій і не мають власного житла в умовно безпечних регіонах України, а їхнє житло знищене або непридатне для проживання
- хочуть орендувати індивідуальне житло, але не мають достатньо коштів для цього
- орендують житло і витрачають на нього суттєву частину своїх доходів
Важливо: субсидія на оренду житла надаватиметься за умови, що:
- орендар і орендодавець не повʼязані родинними відносинами
- орендар не отримує від держави допомогу на проживання ВПО
- орендодавець приміщення вже не отримує на нього компенсацію за програмою «Прихисток»
При цьому, родина ВПО може одночасно отримувати і субсидію на оренду, і субсидію на житлово-комунальні послуги.
Як можна буде оформити субсидію на оренду?
- офлайн – у найближчому сервісному центрі ПФУ або центрі надання адміністративних послуг
- онлайн – через портал електронних послуг ПФУ або мобільний додаток (з використанням електронного підпису, він має бути і у власника житла, і у ВПО)
Які документи будуть необхідні?
- договір найму (за встановленою формою );
- заява (за встановленою формою );
- за потреби, копії документів, що підтверджують повноваження законного представника, опікуна, піклувальника, батьків-вихователів або інші документи, що підтверджують якісь особливі обставини.
"Документи подаються особисто власником житла і внутрішньо переміщеною особою. Але, якщо власник житла проживає в іншому регіоні або за кордоном, можна скористатися електронною формою подачі докуметів через веб-портал електронних послуг або мобільний додаток ПФУ (використавши електронний підпис). Крім того, підписати заяву та договору найму від імені власника житла може його законний представник на підставі довіреності", — йдеться у повідомленні.
Читайте також: 14 електричних велосипедів отримали соціальні заклади Донеччини (відео)
Читайте також: У січні понад 100 евакуйованих жителів Донеччини розселили у більш безпечних регіонах (фото)
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.