В Україні прокоментували чергову спробу РФ легітимізувати НЗФ "ЛДНР"
В Українській делегації в ТКГ прокоментували чергову спробу РФ легітимізувати НЗФ "ЛДНР".
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на Українську делегацію в ТКГ.
Вчорашній «захід», який влаштували представники РФ, намагаючись використати Раду Безпеки ООН задля легітимізації представників заборонених в Україні терористичних організацій «ЛНР» та «ДНР», виявився подією, яка викликає серйозну стурбованість станом російської дипломатії.
Декілька яскравих ознак дозволяють зробити певні висновки щодо задуму цієї події:
- Подія звелася до того, що між собою дискутували представники російських маріонеткових організацій та український політтехнолог Михайло Погребинський, який за задумом, схоже, мав представляти собою «…українську сторону у діалозі з Донбасом», а представник РФ в ООН В.Небензя намагався зіграти роль «…модератора дискусії».
- Прозвучала пропозиція провести на окупованій РФ частині ОРДЛОУ «…референдум щодо статусу цих територій з дотриманням всіх міжнародних вимог».
- В.Небензя стверджував, що Нормандський саміт (Україна, РФ, Франція, ФРН) не повинен заміняти «…Мінський формат». Що він мав на увазі під «Мінським форматом», залишилося загадкою, але це не завадило представнику РФ зробити акцент на тому, що «…нормандських зустрічей, можливо, більше не буде».
- І найбільш цікаве, і навіть сенсаційне - В.Небензя заявив про «конфлікт на Донбасі»: it is not a domestic conflict in Ukraine, it is a political conflict between Russia and Ukraine («це не внутрішній конфлікт в Україні, це - політичний конфлікт між РФ та Україною»).
Наші висновки:
а) РФ намагається замінити процесс врегулювання міжнародного збройного конфлікту на Донбасі (з її участю) в Нормандському форматі якоюсь «…дискусією між здоровими силами в Україні та представниками республік «ДНР» та «ЛНР»»;
б) РФ намагається легітимізувати свої маріонеткові утворення шляхом залучення їх на вищі міжнародні майданчики, зокрема ООН, та шляхом можливого проведення псевдо-референдуму, під час якого має бути «…визначена воля народу Донбасу»; на додаток - кваліфікувати цей процес як «…істинне виконання Мінських домовленностей».
Результатом реалізації цього задуму може стати однобічне визнання РФ так званих «ЛНР» та «ДНР» (заборонені в Україні терористичні організації) в якості «незалежних республік» або загроза такого визнання.
Це означає, що тиск на вище воєнно-політичне керівництво України, який керівництво РФ намагалося здійснювати протягом року після Паризьких домовленностей, не вдався.
Від спроб лавіювання у відповідь на сильні та міжнародно визнані кроки України щодо реалізації всього комплексу домовленностей у Нормандському форматі, керівництво РФ перейшло до відвертого шантажу міжнародної спільноти та, насамперед, Франції та ФРН, намагаючись дискредитувати їх роль як активних та послідовних учасників Нормандського формату.
Україні вдалося примножити та зміцнити на свою підтримку широку міжнародну коаліцію, а РФ натомість перейшла до діалогу зі своїми проксі-силами.)
Українська делегація розцінює ці спроби РФ як передостанній крок в бік повного нехтування міжнародним правовим полем та переходу до стану повної ізоляції з боку міжнародної спільноти.
Ми нагадуємо, що проведення до кінця поточного року нової зустрічі на вищому рівні у Нормандському форматі, яка б підбила підсумки спроб виконати домовленості, досягнуті за результатами Паризького саміту у грудні 2019 року, та на якій було б обговорено плани щодо подальшого їх виконання, залишається єдиною можливістю для РФ запобігти міжнародній ізоляції та виконати домовленості, щодо яких вона взяла на себе відповідальність на вищому рівні.