У Мінреінтеграції розповіли, хто з якими проблемними питаннями до них звертаються переселенці: працює "гаряча лінія"
Найбільш поширені питання стосувалися допомоги для переселенців.
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на сайт Мінреінтеграції
З 13 квітня 2021 року з метою налагодження ефективної роботи та для більш зручної та оперативної комунікації із громадянами та об’єктивного і своєчасного розгляду звернень Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України запустило роботу телефонної «гарячої лінії».
Так, протягом липня 2021 року на «гарячу лінію» Мінреінтеграції надійшло 68 дзвінків від громадян.
Найбільш поширені питання стосувалися допомоги для внутрішньо переміщених осіб. Зокрема, у цьому напрямку надходили питання щодо програми отримання житла для ВПО, а також компенсації за зруйноване житло у Донецькій та Луганській областях, отримання іпотечного кредиту та соціального захисту. Крім того, окремою темою для звернень стали підготовчі курси для молоді з ТОТ, які Мінреінтеграції вперше запустило цього року.
Також гарячою темою були звернення від мешканців м. Павлоград щодо тимчасового відключення електропостачання.
Читайте також: правозахисники повідомили, що понад 30 тисяч осіб отримали штрафи за виїзд з ОРДЛО через Росію
Поширеною тематикою питань також була процедура виплати матеріальної допомоги політв’язням та полоненим, зокрема щодо визначення статусу політв’язням. Питання також стосувалися пенсійного забезпечення мешканців ТОТ та перетину контрольно-пропускних пунктів вздовж лінії дотику.
Усі дзвінки були опрацьовані працівниками профільних структурних підрозділів Міністерства в порядку черги. Кваліфіковані відповіді надавалися безпосередньо під час дзвінка або ж, якщо питання не стосувалося теми чергового, їх приймали на доопрацювання та інформували громадян додатково у визначені законодавством строки.
Нагадаємо, що щовівторка та щочетверга працює «гаряча лінія» Мінреінтеграції – 0800750107.
У зазначені дні та час громадяни можуть звертатися на телефонну «гарячу лінію» до чергового структурного підрозділу на профільну тематику за наступним графіком, доступним за посиланням.
Читайте також: закон ухвалили, а штрафи залишилися. Коли жителів ОРДЛО перестануть карати за незаконний перетин кордону України
Важливо. Звернення громадян, в яких порушено питання довідкового або ж консультативного характеру, розглядаються безпосередньо під час проведення «гарячої лінії», однак, якщо відповідь на питання вимагатиме додаткового вивчення, то вона буде надана громадянину у визначені законодавством строки у письмовому вигляді або ж за допомогою додаткового дзвінка відповідного структурного підрозділу.
Додамо, що з метою ефективного реагування та якісної консультації, просимо ставити конкретні питання і розраховувати час, оскільки гаряча лінія користується високим попитом (щоб наші співробітники мали змогу проконсультувати якомога більше громадян).