У Дніпрі готуються приймати перший низькопідлоговий трамвай

Новий рік дніпряни зустрінуть із новим рухомим складом
У Дніпрі до нового року має з’явитися перший низькопідлоговий трамвай. Вперше за роки незалежності рухомий склад трамвайного парку поповниться сучасним екземпляром, який до того ж виготовляються у самому місті. Як зазначають новини Дніпра, тролейбуси місцевого виробництва, у тому числі на автономному ходу, місто вже має, і вони добре зарекомендували себе на маршрутах. Тепер черга за трамваями.
Як повідомляє видання «Відомо», упродовж року активно ремонтують трамвайні лінії по всьому місту саме для того, аби дати можливість низькопідлговому трамваю «комфортно» відчувати себе на маршруті, а заодно і зробити місто більш безбар’єрним. Як зазначив заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Іван Васючков, трамвай вже збирають і є упевненість, що терміни з поставки порушені не будуть.
За його словами, підприємство "Татра-Юг", яке базується на великому промисловому підприємстві міста, і з яким мерія підписала договір ще у лютому 2025 року, вже проводить кузовні та зварювальні роботи. У "Татра-Юг" вже є підтверджуючі документи для подальшої зборки, тобто вони планують закінчити цей трамвай наприкінці листопада, потім обкатати його, і наприкінці грудня він вийде на маршрут на оновлених коліях.
Слід зазначити, що згідно договору, який підписано з міністерством громад і територій і Європейським інвестиційним банком, місто отримає 5 таких трамваїв. Паралельно ведуться перемовини з ЄІБ щодо придбання ще чотирьох одиниць рухомого складу. Раніше їх не купляли через велику вартість, але тепер кон’юнктура побудови мережі громадського транспорту у Дніпрі змінилася.
У даному випадку переваги очевидні. Звичайні два вагони, які зчеплені і працюють зараз на маршрутах міста, вміщують у півтора рази менше пасажирів, ніж вміщувати новий трамвай. Він має довжину 27 метрів, в ньому понад 260 пасадиромісць загалом, а 67 сидячих, там передбачені всі зручності для маломобільних груп населення.
Щодо трамвайних колій під них, то у першу чергу робляться ремонти на ділянках, які проходять проспектом Яворницького. Це і район ЦУМа, і Соборна площа, де нещодавно облаштували «віденські» зупинки, тобто очевидно, що перший трамвай буде працювати на першому, головному маршруті міста. Паралельно робиться ремонт на Амурському мості, але туди низькопдлогові трамваї навряд чи будуть запущені через загальний стан трамвайної мережі.
На правах реклами