
На Сіверському напрямку росіяни змінюють методи своїх штурмових дій і намагаються їх якось модернізувати
На Сіверському напрямку росіяни припинили спроби забирати посадку за посадкою, натомість намагаються проїхати так далеко на мотоциклах, "як пощастить".
Про це в ефірі "Єдині новини" розповів командир екіпажу БпЛА "Кара небесна" 4 бригади оперативного призначення "Рубіж" НГУ Андрій Отченаш.
"Якщо їде, умовно кажучи, одна техніка, то вразити її артилерією і протитанковими засобами й FPV-дронами значно легше, ніж той самий мотоцикл, який може швидше їхати, десь проскочити й т.д. На одному мотоциклі може їхати максимум два військовослужбовці РФ, на техніці російські офіцери напихають велику кількість "м’яса" яка при ураженні просто красиво розлітається. Відповідно, штурмові дії не доводяться до фіналу, як це планують російські офіцери".
Частина російських мотоциклістів, за словами командира екіпажу, падає з мотоциклів ще під час руху до українських позицій, однак військові рф намагаються швидко проїхати небезпечну зону та десь закріпитися. На Сіверському напрямку росіяни припинили спроби забирати посадку за посадкою, натомість намагаються проїхати так далеко на мотоциклах, "як пощастить". Ця тактика передбачає високі втрати серед особового складу, зазначив він, 90 відсотків цих атак є невдалими для армії рф, уточнив Андрій Отченаш:
"За рахунок того, що їде 20 мотоциклів та 40 військовослужбовців рф при штурмових діях, уразити їх значно важче, ніж якби вони їхали на 4-5 одиницях техніки. Це показник того, що вони змінюють методи своїх штурмових дій і намагаються їх якось модернізувати. Ця схема є ефективнішою, ніж штурми на техніці, але це призводить до неймовірно великих втрат рф. Це є показником того, що росіянам байдуже скільки російського "м'яса" загине на нашій землі", — сказав воїн.
Також: на східних фронтах воюють російські підрозділи БпЛА, які прибули з Курського напрямку
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.