
На порталі "Дія" запрацювало електронне бронювання військовозобов'язаних працівників
Керівники критично важливих підприємств і підприємств, які забезпечують потреби Сил оборони, відтепер можуть бронювати співробітників онлайн через портал "Дія". Під час бета-тестування було заброньовано 929 працівників.
Про це повідомили у Міністерстві оборони України.
За словами заступниці міністра оборони Катерини Черногоренко, раніше процес бронювання був доволі заплутаним. Інформацію щодо військовозобов’язаних перевіряли вручну, через що мав місце людський фактор.
«Дані губилися або через незначні помилки у документах доводилося подавати людей заново. Нова послуга зробить цей процес бронювання онлайн швидким і прозорим» — наголосила Черногоренко.
Ключова мета запровадження бронювання через "Дію" — максимально пришвидшити процес, зробивши його автоматизованим й наскільки це можливо скоротити час очікування.
«Як показало попереднє тестування, забронювати працівника через "Дію" можна значно швидше. Вся необхідна інформація буде доступною у керівника в його електронному кабінеті. Для працівника, який отримав бронювання, інформація оновиться у його застосунку "Резерв+". Ті, хто хоче отримати паперову версію підтвердження бронювання, також матиме таку можливість», — розповіла Перша віцепрем'єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Алгоритм бронювання на порталі "Дія":
- Міністерства, ОВА вносять до Єдиного переліку Установ (органів влади, підприємств, організацій) підприємства, установи та організації які, відповідно до законодавства, мають право бронювати працівників.
- Керівник компанії, що має право на бронювання своїх працівників, подає на порталі "Дія" списки на бронювання та засвідчує заяву електронним підписом.
- Система автоматично перевіряє, чи людина працевлаштована офіційно та чи є її дані в реєстрі "Оберіг".
- "Дія" протягом доби надсилає сповіщення керівнику про результат розгляду.
- У разі позитивного рішення система автоматично переводить військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії бронювання. З цього моменту він вважається заброньованим, а інформація про бронювання зʼявляється в застосунку "Резерв+".
Згодом Витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі "Дія" й за потреби роздрукувати.
Також за бажанням документи на бронювання можуть бути подані в паперовому форматі. Обидві форми подачі документів матимуть однакову вагу.
«У цьому сервісі ми автоматизували всі процеси, які можна автоматизувати, щоб пришвидшити оформлення бронювання і не витрачати час на збір документів чи походи до держорганів. Цифровізація процесу виключає людський фактор, адже всі дані перевіряються автоматично, а керівник в режимі реального часу розуміє, кого забронювали, а кого — ні і яка причина відмови», — зазначив Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Послуга електронного бронювання реалізується Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством оборони та Міністерством економіки за сприяння проєкту "Підтримка цифрової трансформації", що фінансується USAID і UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.
Нагадаємо, понад 1,4 млн військовозобов'язаних українців уточнили облікові дані в ЦНАПах.
Читайте також: Не всі громадяни, які оновили облікові дані будуть призвані на військову службу, — полковник Андрусяк
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.