На Луганщині набирає обертів ремонт доріг та мостів (фото)
На дорозі Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» – Сватове – Лисичанськ – Луганськ набирає обертів ремонт трьох штучних споруд.
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на Службу автомобільних доріг Луганщини
Триває капітальний ремонт мосту через річку Біленька на км 188+578 (населений пункт Гірське), шляхопроводу через залізницю на км 192+862, мосту на км 182+933.
Всі зазначені споруди належать до малих мостів. Втім вони потребують капітального ремонту. На цих об’єктах, в рамках проєкту #Велике_Будівництво, працюють мостобудівники ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" (Київ).
Мостобудівники дотримуються графіку проведення ремонтних робіт, працюють без вихідних. Орієнтовна дата закінчення робіт на всіх трьох об’єктах – кінець червня – початок липня поточного року.
Заступник директора ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" Юрій Драч повідомив про те, що вже зроблено за два місяці з моменту початку робіт (ремонтні роботи було розпочато у квітні 2021 року).
За словами співрозмовника, роботи ведуться одночасно на двох об’єктах: на мосту через річку Біленька на км 188+578 та шляхопроводі через залізницю на км 192+862. Вже отримані все необхідні документи та невдовзі розпочнуться роботи на останньому мосту (розташований на км 182+933).
«На мосту через річку Біленька вже закінчені основні роботи на лівій стороні (рух з Луганську на Лисичанськ). Раніше тут було демонтоване старе дорожнє покриття, проведено армування проїжджої та тротуарної частин, встановлено два деформаційних шва. Після цього було проведене бетонування монолітної плити. Було встановлено бар’єрне та перильне огородження. Потім встановили бортовий камінь, провели гідроізоляцію та поклали нижній шар асфальтобетону. Наразі тривають роботи по правій стороні: після демонтажу проїзної частини, замінили гостродефектні балки. Зараз, ведеться армування каркасу та підготовка до бетонування», – зазначив Юрій Драч.
Сьогодні Юрій Драч повідомив, що 21 травня було проведено бетонування монолітної плити (використано 45 кубометрів бетону) по правій проїзній частині.
На черзі – встановлення бортового каменю, проведення робіт з гідроізоляції, обладнання тротуару, укладання асфальтобетону, встановлення бар’єрного та перильного огородження.
Міст через річку Біленька на км 188+578 (населений пункт Гірське) було збудовано в 1978 році. За цей час він зазнав істотних ушкоджень. Після капітального ремонту міст через річку Біленька матиме довжину – 24,65 метра, ширину – 13,7 метра. Проїжджа частина мосту буде – 9,5 метрів, два тротуари – по 2,1 метра. Орієнтовна дата закінчення робіт на об’єкті – перша декада червня.
Андрій Дмитрович Мостовой – старший виконроб ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" розповів про хід робіт на шляхопроводі через залізницю на км 192+862.
«Роботи на шляхопроводі ведуться згідно з графіком. Закінчили основні роботи по лівій, перейшли на праву сторону. Тут триває розбір старого дорожнього покриття, демонтуємо мостове полотно. Ведеться також монтаж бар’єрного та перильного огородження по лівій частині», – розповів Андрій Мостовой.
Об’єм робіт на шляхопроводі вдвічі більший, ніж на мосту через річку Біленька. Втім мостобудівники впораються вчасно. Орієнтовна дата закінчення робіт на шляхопроводі – друга декада червня.
Шляхопровід було збудовано в 1978 році. Після капітального ремонту, шляхопровід матиме довжину – 57,6 метра, ширину – 12,7 метра. Проїжджа частина буде – 9,0 метрів, два тротуари по 1,85 метра.
На вказаних об’єктах одночасно виконуються роботи на суходолі, тобто знизу, а саме – очищення опор, обробка оголених ділянок, тривають штукатурні роботи.
Андрій Мостовой розповів також про стан справ на мосту, який розташований на дорозі Р-66 на км 182+933. Після отримання всіх необхідних дозвільних документів, облаштовується тимчасова об’їзна дорога, встановлюються відповідні знаки та організація дорожнього руху. Об’їзд буде поруч існуючого мосту на відстані 130 метрів.
«Після виконання зазначених робіт, ми приступаємо до повного демонтажу мостового покриття. Плануємо закінчити всі роботи наприкінці червня – початку липня», – додав Андрій Мостовой.
На об’єкті, якому вже виповнилося 70 років (міст було збудовано в 1950 році), відбудеться встановлення двухочкової труби великого діаметра. Довжина мосту 6,6 метрів, загальна ширина 8,7 метра.
Всього на дорозі Р-66, на ремонті штучних споруд, працює понад 30 працівників. Окрім фахових спеціалістів підрядника, залучені мешканці Лисичанська та навколишніх населених пунктів. Робітники, які знайшли роботу у рамках проєкту #Велике_Будівництво на Луганщині, мають відповідний досвід (арматурники, бетонники, промислові будівельники).
Місця проведення робіт огороджені, техніка безпеки суворо дотримується, люди працюють у спецодязі, організовано реверсний рух, встановлені знаки та огорожа.
Хід проведення робіт, дотримання технологичного циклу знаходяться під щоденним контролем спеціалістів Служби автомобільних доріг у Луганській області та незалежних експертів.
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (Київ) веде незалежний технічний нагляд за будівництвом шляхопроводу через залізницю на км 192+862, мосту на км 182+933, мосту через річку Біленька на км 188+578 (населений пункт Гірське) на дорозі Р-66.
Нагадаємо, однією з головних проблем дорожньої інфраструктури Луганщини є проблема старих мостів, шляхопроводів. Більша частина з них була збудована 50-60-70 роки минулого століття. Жодного разу вони не ремонтувалися капітально. На Луганщині налічується близько 200 мостів, шляхопроводів та інших штучних споруд. Проїжджа частина на мостах, асфальтобетонне покриття і опори, потребують капітального ремонту, а подекуди – повної заміни.