На Донеччині працюють над розвитком туристичного потенціалу області
Донецька область працює над розвитком свого туристичного потенціалу, попри негативний вплив на галузь туризму карантинних обмежень, які було введено на початку 2020 року у зв’язку з поширенням COVID-19.
Про це повідомляє Східний варіант з посиланням на ДонОДА.
Державним агенством розвитку туризму України було розпочато програму «Мандруй Україною». В її рамках Управління культури і туризму облдержадміністрації визначило туристичні магніти Донеччини, якими стали заповідник «Кам’яні могили», Білокузьминівські крейдяні скелі, Святогірська Лавра, соляні шахти Соледара і завод шампанських вин Artwinery.
У серпні з метою їхньої популяризації було проведено концертну програму за участі етно-фолк-рок гурту «THE DOOX» у Святогірську та туристично-мистецька акція «Магніти Донеччини. Крейдяні скелі Білокузьминівки» на території Костянтинівської територіальної громади.
Також було проведено туристично-мистецький захід «Магніти Донеччини. Святогірський історико-архітектурний заповідник».
Водночас Міжнародний туристичний салон «Україна – UITM» через пандемію коронавірусу було перенесено на 2021 рік, хоча підготовка до участі у головній туристичній події України велась з самого початку року. Проте представники управління культури і туризму взяли участь у Всеукраїнській туристичній виставці «ZT-EXPO 2020», що відбулась на початку вересня у місті Житомир, виступивши в якості спікера за темою «Фестивальний та зелений туризм Донеччини».
Наприкінці вересня в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру в селі Ганнівка Добропільської територіальної громади відбулось відкриття зеленої садиби «Рatara Sakartvelo – маленька Грузія на Донеччині».
А вже у жовтні в рамках виконання грантового проєкту, що реалізується в межах проєкту Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу, представники громадської організації «МОЛОДА БАРВИСТА УКРАЇНА» організували культурно-пізнавальний інформаційний захід для туристичних операторів і представників ЗМІ. Програма заходу передбачала відвідування туристичних магнітів Донеччини. До знайомства з перлинами Придінців'я долучились також представники Державного агентства розвитку туризму України.
У листопаді була затверджена програма розвитку культури і туризму на 2021-2023 роки, яку управління культури і туризму облдержадміністрації розробило за участю виконавчих органів місцевого самоврядування та громадських об’єднань.
Крім того, було розроблено проєкт туристично-інформаційного центру.
Донеччина цього року стала відкриттям для багатьох відомих блогерів, які присвятили мандрівкам нашим краєм цілу серію відеороликів. Найвідоміші з них – «Вдома краще», Ukrainer, It`s a good trip та інші.
А власний проєкт Центра кіномистецтва та культури «Нетипова Донеччина» впевнено набирає обертів на Ютубі та у Фейсбуці.